Data e postimit: 2018-11-16 19:33:21
Shikime: 6081
|
|
Likes:
6
Dislikes:
0
Titulli:
Ajo çfarë më bën të jem Unë
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të aftë për jetën dhe thellon njohuritë për botën tonë.Lëndët që preferoj më shumë janë matematika dhe letërsia.Mendoj që kam arritur të përballoj mjaft mirë vështirësitë që jeta më ka rezervuar.Sepse jam i durueshëm,këmbëngulës dhe i marr gjërat me sportivitet.Udhëhiqem në jetë nga parimi:Mbi veten të fitosh,fitorja më e madhe.Më pëlqen shumë të shoqërohem dhe të zë sa më shumë miq të rinj.Shpesh flas pa komplekse dhe i them gjërat troç.Respektoj çdokënd për virtytet dhe për karakterin e tij.Unë mësoj nga gabimet e së kaluarës.Jam person i qetë dhe iu mënjanohem zënkave e grindjeve.Unë jam një njeri që di të marr përgjegjësi përsipër,edhe pse ndonjëherë janë më të rënda nga ç'mund të përballoj.Emocionohem shpejt,ndonjëherë dhe pa ndonjë arsye të veçantë.Dështimin e të tjerëve nuk e shoh si suksesin tim.Jam njeri që qesh dhe kam sens humori.Gjithashtu jam modest dhe nuk më pëlqen të mburrem.Edhe pse mund të zhgënjehem dhe rrëzohem,unë shpresoj dhe gjej forcë për tu ngritur.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Ajo+%C3%A7far%C3%AB+m%C3%AB+b%C3%ABn+t%C3%AB+jem+Un%C3%AB/6570
Vepra te ngjashme
gjyshi im i dashur
Lloji: Tekst pershkrues
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dh...
|
Një fundjavë në ...
Lloji: Tekst pershkrues
U nisa nga Tirana,në drejtim të Shishtavecit.Ai ndodhet në Kukës,në verilindje të Shqipërisë...
|
Nje dite pune ne fs...
Lloji: Tekst pershkrues
Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te k...
|
AI
Lloji: Tekst pershkrues
Ai asht Ai
Aj asht bekim prej zotit e fat i jemi
Aj asht rrezatus i miresis e reflektim i dash...
|
Mjedisi
Lloji: Tekst pershkrues
Mjedisi
Mjedisi eshte gjeja me kryesore ne jeten tone.shumë njerez nuk ia dijne vleren mjedisit as...
|
Familja ime
Lloji: Tekst pershkrues
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe ...
|
Une si pjese e qyte...
Lloji: Tekst pershkrues
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem....
|
Pershkrimi i nje pe...
Lloji: Tekst pershkrues
Noizy eshte një
djalë 36-vjecare,
kengetare,
tekstshkrues,
dhe bizesmen me
origjinë
Shqipt...
|
Jeta
Lloji: Tekst pershkrues
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur...
|
Antigona(kthim ne p...
Lloji: Tekst pershkrues
Antigona vajton vdekjen e saj dhe i lutet qytetareve qe ta shohin dhe ia tregon historine e saj me h...
|
Stina e fundit
Lloji: Tekst pershkrues
Ah dimer,dimer
Je stina e fundit,por me e bukura.Je stina e fundit,por me zbavitesja .Je stina e fu...
|
Jeta ime
Lloji: Tekst pershkrues
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shp...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|