Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6374
Data e postimit: 2018-04-17 17:22:15
Shikime: 4782
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: Një fundjavë në Shishtavec

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Turizmi në Shishtavec
Autori: L
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Kukës
E-mail: Deti@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

U nisa nga Tirana,në drejtim të Shishtavecit.Ai ndodhet në Kukës,në verilindje të Shqipërisë.Shkova për të parë mrekullitë e fshehura të Shishtavecit.Dua tu tregoj për ndalesën time të parë atje.E cila nga vendasit quhet "Guri i Mëngjesit".Kur u ngjita akoma pa lindur Dielli pashë një panoramë magjike.Shihja qartazi rezet e para të Diellit.Shikoja gjithashtu edhe malin e Gjalicës.Përreth shtrihej një lëndinë e bleruar dhe e lagësht.Ishte një qetësi e papërshkueshme dhe mushkëritë mbusheshin plot me ajër të pastër.Mendova qê më pas të shkoja në një vend interesant"Bar Skiatori".Kur kisha qenë vite më parë atje,e mbaja mend vetëm si një kasolle ku rrinin bagëtitë.Pronari i kësaj bujtine vendosi të investonte 500 milionë lekë në Shishtavec.Në mënyrë që gjithashtu të zhvillohej dhe turizmi alpin.Edhe pse në kushte të paimagjinueshme,fshati po merr jetë turistike.Kjo edhe nga puna e madhe që bëjnë fshatarët goranë.Rrugës u takuam me disa prej tyre.Ata ishin të sjellshëm dhe mikpritës.Ata i ndihmonn pa shpërblim turistët.U ula për të pushuar pak dhe shikoja tufa të pafundme delesh që kullosnin.Dhe dëgjova një bari,i cili i binte fyellit.Tingujt melodiozë dhe peisazhi ishin në simfoni me njëra-tjetrën.Dukej sikur në një ëndërr.Kuzhinierët e "Skiatori"më servirën në natyrë pjata tradicionale si :flija,boza,mishi i qingjit.Isha ulur në sofër,në mes të natyrës.Ndërsa gatimet kishin një shije të rrallë,që nuk e kisha provuar askund tjetër.Një pushim i këndshëm dhe njē largim nga rutina e lodhshme e qytetit.E di se kjo histori suksesi do përhapet anëkund ku ka shqiptarë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     L - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Nj%C3%AB+fundjav%C3%AB+n%C3%AB+Shishtavec/6374


Vepra te ngjashme

Lloji: Tekst pershkrues
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxën...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
Deshira
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe...
Shtepia ne fshat
Lloji: Hartim
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja. Kjo i...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë ,ng...
Në Evropë
Lloji: Poezi lirike
Në Evropë Brodha në Evropë Pashë tjetër jetë Pashë tjetër b...
museesi im i pare
Lloji: Ese pershkruese
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në ...
Atdheu im i dashur
Lloji: Pershkrim
Te shkruajme me ima...
Lloji: Pershkrim
Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sig...
anekdota shqiptare
Lloji: Anekdota
Mesuesja ime e pare
Lloji: Ese argumentuese
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në s...
Vizita ne planetin ...
Lloji: Ese pershkruese
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyr...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.