Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8101
Data e postimit: 2023-04-25 18:39:27
Shikime: 696
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Përqafimi

Lloji: Tregim
Tema: Përqafimi
Autori: Dejvis Rama
Shkolla: Gjon Buzuku
Klasa: Klasa 5-C
Qyteti: Tiranë
E-mail: 123@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Përqafimi

-Sa i mirë që je! – i tha mami Benit, ndërsa po shëtitnin në park në buzëmbrëmje. –Je shumë i mirë dhe shumë i këndshëm, s’ka në botë si ti!
-Vërtet s’ka në botë si unë? – pyeti Beni.
-Sigurisht që jo, - iu përgjigj ajo. – S’të gjendet shoku.
Vazhduan të ecnin ngadalë. Mbi kokat e tyre, një tufë lejlekësh po shtegtonte drejt vendeve të largëta.
-Po përse? – pyeti Beni. – Përse s’paska tjetër si unë në botë?
-Sepse çdonjëri prej nesh është unik, - tha nëna dhe i hodhi një vështrim gjithë dashuri.
-Po unë nuk dua që në botë të jetë vetëm një si unë, - kundërshtoi Beni.
-E pse jo? – u habit nëna. – Është shumë bukur të jesh i veçantë!
-Sepse kështu do të jem i vetmuar! – u ankua Beni. – Kurse unë dua që të jetë edhe dikush tjetër si unë!
-Ti nuk je vetëm, - i shpjegoi mami, - ja, më ke mua, babin.
-Po, - pranoi Beni. – por...
Ishte i turbulluar dhe nuk po dinte më ç’të thoshte.
-Eja këtu, - përshpëriti e ëma. – Ulu këtu pranë meje.
Beni u ul. Befas sytë iu zmadhuan e iu bënë më të thellë. – As si ti nuk ka tjetër në botë?
-Jo nuk ka. – tha mami.
-Edhe ti je e vetmuar?
-Jo, aspak. Të kam ty, babin...
-Po nuk ka asnjë të njëjtë me ty?
-Jo, nuk ka, - pranoi ajo.
-Atëherë je vetëm, - tha Beni duke u ulur pranë saj dhe duke e rrokur në qafë. – Po tani, ndihesh vetëm?
Mami buzëqeshi.
-Ti je unik, - i shpjegoi ajo, - edhe unë jam unike. Por, nëse të përqafoj, nuk je më vetëm, madje as unë nuk jam vetëm.
-Atëherë përqafomë, - tha Beni, duke u shtrënguar pas saj.
Ajo e mbajti të shtrënguar në kraharor. E ndiente zemrën e Benit që rrihte. Edhe Beni e ndiente se si fërgëllonte zemra e nënës.
“Tani nuk jam më vetëm, - mendoi ndërsa e përqafonte. – Tani nuk jam vetëm. Tani nuk jam vetëm.”
-Shiko, - i përshpëriti mami, - pikërisht për këtë e kanë shpikur përqafimin.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dejvis Rama - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/P%C3%ABrqafimi/8101


Vepra te ngjashme
per te qeshur
Lloji: Anekdota
mamaja e benit po priste nje femije . beni e pyeti: mami pse te eshte fryre barku ? ajo i tha :seps...
Treni
Lloji: Anekdota
-Vizatojeni trenin duke ecur!- u kish thënë mësuesja nxënësve. Beni vizatoi vetëm binarët. ...
beni ecen vet
Lloji: Ese shpjeguese
beni ecen vet esht nje veper shum e mir flet per nje djal te cilin mamaja e ti se len te dal kurr ve...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Prometeu heroi i ve...
Lloji: Ese argumentuese
Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini ...
"Nëna ime"
Lloji: Poezi dashurie
       "Nëna ima" Sa her thell n-zemrën time. Flasin shekuj me,gjëmime..Shpesh her h...

Lloji: Ese shpjeguese
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë....

Lloji: Analize letrare
Vazhdim pjesa II Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja sh...
Dashuri
Lloji: Leter
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma ...
Pa titull
Lloji: Ese pershkruese
Pa titull Nisi që ktu, në këtë pjesë të vogël e të paduk...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paq...
Gjyshe me mungon
Lloji: Ese pershkruese
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.