Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ishte i mbushur plot me mina dhe nxenesit duhej te kalonin me kujdes te madh.Por nje dite Arditi kishte marre dhe qenin e tij Lesin me vete. Gjate rruges papritur qeni vrapoi drejt lendinave. Askush nuk e mori vesh pse. Arditi duke qene se e donte shume qenin vrapoi pas tij pa marre parasysh rrezikun qe i kanosej. Mesuesi vendosi ta ndiqte nga ndiqte nga pas. Per pak po e arrinte kur...
Nje shperthim i madh u degjua dhe sapo pluhuri u largua ata pane shokun e tyre te gjakosur per vdekje. Me nje makine ata e derguan ne ambulancen me te afert dhe doktoret u detyruan t'i pritnin krahun.
***
Tani Arditi eshte ne shtepi dhe pervec shokeve ate e visitojne edhe shume te tjere. Ai qendron i deshperuar dhe kujton qenin e tij te dashur.Atij i sollen nje qenush te vogel te ngjashem me Reksin qe aq shume e donte.
KJO HISTORI ESHTE E VERTETE PASI QE I KA NDODHUR NJE TE AFERMIT TIM TE LARGET GJATE LUFTES SE KOSOVES.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!