Data e postimit: 2013-06-06 18:34:57
Shikime: 5896
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
ne kruje
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
“Nje kale pa kalores”
Ne muzgun e nje dite vjeshte Kruja po festonte. Po festonte fitoren kunder Perandorise Osmane, kunder sulltanit qe hante veten me dhembe dhe habitej si Skenderbeu me 20,000 mije ushtare e kalores e kurse une me 150,000 mije ushtare nuk e munda. Pse…Pse!? Vazhdimisht ia bente vetes kete pyetje Turperohej nga vetja sepse e quante Arberine toke Osmane akoma pa filluar lufta… Trumcaket I peshperitnin mbi tenden e tij te mendafshte se Kruja nuk ka zot tjeter veç Skenderbeut (Gjergj Kastrioti). Si ke ardhur ashtu do te kthehesh me humbje te madhe I thonin ata. Turperohu para ushtareve te tu qe te kane mbetur.Gjersa ne Kruje po binin daullet andej pari kaloi nje kale pa kalores.Te gjithe njerzit mahniteshin nga bukuria e atij kali qe hingellonte ne vetmi sepse I zoti I ishte vrare nga sulltani I urryer. Ishte e quditshme qe njerez nga te gjitha vendet qe ishin kunder sulltanatit turk vinin e luftonin per Arberine.Ne te kaluaren edhe grate luftonin por kishte edhe qe prisnin te shoqet ne shtepi dhe disa nuk ktheheshin, shamite e tyre nuk thaheshin nga lotet per te shoqet e nenave nuk su thahej syri per te bijte.Lotet e tyre nuk derdheshin kot e kudo, derdheshin ne Arberine e pashueshme. Krijoheshin lumenj qe ne ta pinin trimat e heronjte.Krijoheshin rrufe qe gjuanin ne pallatet e Top Kapuas (Stambollit) qe hante e pinte sulltani. Ai kale mallkonte turqit qe ia vrane te zotin. Por fundja lufta keshtu eshte sepse pa te vrare nuk ka liri.Ku nuk derdhet gjak nuk ka liri. Ku nuk derdhet gjak trimash si ne Kruje e gjithe trojet Arberore, ne ate vend ka vetem erresire dhe roberi…
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
donita osmanollaj - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1294&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Ne kemi ardhur ne b...
Lloji: Ese argumentuese
eshte e veshtire te ajpim nje perkufizim te sakte per jeten. per mua ,jeta eshte enje udhetim drejt ...
|
gjaegjeze
Lloji: Ese argumentuese
jane 5 gropa me uje 3 gropa i pi lopa. sa gropa ngelen? dhe pse?...
|
Shpresa na zbukuron...
Lloji: Ese argumentuese
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne...
|
gjyshja ime
Lloji: Ese argumentuese
JA kujdesur per mua SA ...
|
teknologjia dhe e a...
Lloji: Ese argumentuese
bota eshte gjithnje ne levizje ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme .Njereezimi ka ndrys...
|
Ema Bovari ese argu...
Lloji: Ese argumentuese
Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot d...
|
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të ...
|
|
Bota në të cilën...
Lloji: Ese argumentuese
Po te fillosh dhe te shenosh per boten se ku jetojm sot ska te ndalur,nje bot me fatkeqsi lumturi me...
|
Njerka ime
Lloji: Ese argumentuese
Epo un do tregoj nje histori te vertet e cila me ka nsodhur edhe mua pasi babi im me nene time kan p...
|
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe ...
|
Te duam dhe te mbro...
Lloji: Ese argumentuese
Krijimi i nje eseje me kete teme mendoje se eshte ese e lehte sepse ne me natyren takohemi cdo dite ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|