Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-11-11 18:33:11
Shikime: 13926
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: vjeshte

Lloji: Ese pershkruese
Tema: vjeshta
Autori: Erblina Shala
Shkolla: Asllan Berisha
Klasa: x
Qyteti: rogov
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente nje er e leht.Ishte data 22 Shtator u mendova gjer e gjet dhe thash ,mami mami e din qfar dite eshte sot? E mami ma ktheu jo bij eun thash sot eshte dita e vjeshtes.Duke i treguar filloi qe era te fryente edhe me shum po ashtu edhe te binte shiu.Vrapuam me mamin qe mos te na lagte shiu po un kish deshir qete perjetoja shiun e par te kesaj sine .Sa bukur,dhe pastaj mberritem ne shtepi .E mua gjith dita me shkoi ulur afer dritares e mami me shikonte e qeshte .Pastaj erdhi koha qe te bie ne gjum e un i bera gati libra.U zgjova ne mengjesdhe uaau afer qantes pash nje dhurat ,hapa dhuraten dhe pash nje ombrell qe ma kishte bler babi .E un dola ne dritare qe te shikoja a po binte shi .O sa bukur po binte nje shi i leht e un hap ombrellen e bukur me ngjyra vjeshtore e u nisa per ne shkoll per te kaluar edhe nje dit te bukur vjeshtore.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Erblina Shala - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1691&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Motrat e mia
Lloji: Ese pershkruese
Motrat e Mia te dhashura shpiryat e mi ju jeni shkaqet qe une jetoj shpirtat e mi.I lutem zotit qe j...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena ehhh sa bukur tingellon .Vetm ky emer sa kenaqesi qe te jep....Nje emer plot me tingellim qe pu...
GJYSHJA IME
Lloji: Ese pershkruese
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua dhe per te gjithe .Kudo ndjej zerin e...
varferia eshte prin...
Lloji: Ese pershkruese
semundja me e keqe qe ekziston ne shoqerine njerezore,asaj qe ende nuk i eshte gjetur kura,eshte var...
Iken...
Lloji: Ese pershkruese
Ikën... Ai tashme ishte larguar nga kjo ...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh n...
Klasa ime
Lloji: Ese pershkruese
Vitin e kaluar shkova ne klase te gjashte. Nje kalim i rendesishem per jeten time; n...
Te jetosh ne paqe
Lloji: Ese pershkruese
Paqja eshte si nje rreze drite qe sa here e themi aq me shume shkelqen. jeta eshte nej ...
Magjia e kohes !!
Lloji: Ese pershkruese
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nj...
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme....
Ese historike
Lloji: Ese pershkruese
Ese : Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera . Ne vitet 1913-1916 gjendja e shqiptarev...
Miqësia
Lloji: Ese pershkruese
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kj...


Komentet e fundit!

Emri: eta
Email: eta_topalli@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.