Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk ecn mire po pergjithcka jeta i respekton te 2 ja palet!Emocjonet ne jete jane pjese shum e rendesishme .... kemi emocjone te cilet na e veshtiresojn jeten dhe emocjone te ciles jetes ton i japin kuptim!! Pa ato emocjone jeta jone do te ishte e pa vlere dua te them do te ishte nje "katastrofe" por shpresat per te jetuar nuk duhen shuar kurre..... jeta eshte nje sfide qe te gjith duhet ta kalojne ate me apo pa veshtiresi dhe nje aventur qe duhet perjetuar gjate gjith kohes ne te cilen ne jetojme .... Per gjith ata qe mendojn e se nuk kane shprese ne jete nuk duhet te humbasin besimin e tyre se atehere kan humbur edhe spresen per te pasur nje jete sa me te qeshur dhe te gezuar!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
serxho kuka - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=2045&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
lotet
Lloji: Ese argumentuese
CFARE JANE LOTET?
LOTET JANE GJERA TI SE KONTROLLON DOT. LOTET VIJNE NGA GJENDJA PSIKOLOGJIKE OSE E...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Muzika ?? Eshte e vetmja gje qe te qetson dhe e vetmja gje qe te ben te ndjehesh mirë. Muzika eshte...
mbi natyren e sende...
Lloji: Ese argumentuese
Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi...
Nje Bote e Denje Pe...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...
Është më mirë t...
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga s...
Mesuesi im
Lloji: Ese argumentuese
MEsuesi...nje person shume i dashur per femijet...ai qe veshtire harrohet.Qe ne klasen e pare dhe de...
Dora qe tund djepin...
Lloji: Ese argumentuese
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar...
Karma
Lloji: Ese argumentuese
Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kisht...
Identiteti im
Lloji: Ese argumentuese
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem em...
Te jetosh
Lloji: Ese argumentuese
Te je tosh eshte dicka e bukur por te vdesesh eshte nje hidherim i madh par ty dhe per njerezit qe ...
Babi im
Lloji: Ese argumentuese
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai ...
Shoqja e ngushte
Lloji: Ese argumentuese
O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te ...
Komentet e fundit!
Emri:
Arti
Email:
a_rti2013@hotmail.com
Komenti:
Bukur