Te shuhesh pa gjurme eshte gjeja me e lehte qe ti mund te besh kur ke vendosur te largohesh nga vendlindja.Por a valle,a e kthen koken pas dhe te mendosh se sa fetyra te perlotura u bene nga ikja jote.Cdo gje familja,te aferm,shoket e tu pikellohen nga ky largim.Kur era ta ledhaton fetyren tende te ngjall ndjesin sikur po te thote"qendro ketu me ne,ae do te jeshe i lumtur edhe ti edhe ne".Zogjet qe fluturojn neper male dhe fusha fillojne dhe thone me vete "cfar po ben ti pse po iken,cila eshte arsyja e largimit tend".Ah! Sa e lumtur ishte shtepia kuri pranishem ishe ti,toka ishte e lumtur kur mbi te ecte kemba jote,cdo gje kishte gjallerim mahnites. Por tani me largimin tend edhe kullat sikur po lohen te qendrojn ne kemb,zogjve u eshte mbaruar kenga ,fushat dhe malet nuk po gjelberohen me si me par,diellit i dhimbsen rrezet per ti leshua ne kete toke te shkret,me largimin tend pranver sikur po vonon me ardhur.Po,a me thuaj nje here si te priti dheu i huaj o vella,a po ye ngrohin rrezet e diellit si ne vendin tend,ea te flte kush aq embel sic te flisnim ne.Siguridht qe jo!Ah!Sa mizore eshte toka e huaj.Pse ike.....!A pate ndonje arsye?Sigurisht qe po..!Ti u largove per nje jete me te mire per vete dhe per ne .Por me largimin tend kjo gje nuk u zgjidh ,sepse jeta ne dheun e huaj nuk ishte ashtu sic e mendove.Fetyra jote ne mendjen time eshte nje imazh jo shum i qart ,sepse je larguar tash shum vite.nuk na le te deshirojm parat por na le qe nena dhe babai te deshirojene djalin e tyre,vellezrit dhe motrat -vellain e tyre .Kur nen qan,ne lotet e saj lexoj emrin tend ,ajo nuk lejon qe ata te bien ne toke sepse te perkasin djalit te saj,pra ty.Keshtu qe kthehu te lutem seps na mungon shum.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!