cfar do te ishim ne pa uje ??
nje pyetje sa e ditur nga gjithkush aq edhe retorike .ndalo nje moment dhe mendo. a do te kishim valle nje jete pa praninen e ujit ?
Lindim te mbuluar deri ne 90% me uje dhe shoqerohemi gjat gjithe jetes tone me te si nje pjese e pandashme dhe e domosdoshme e jona .
Uji si perberes kryesor ne jeten tone esht dhe do te mbetet enigma se si ka mundesi qe trupi jon nuk mund te jetoje dot pa te . kjo esht vertetuar shkencerisht ama pse ky fakt esht i till keto jan ligjet e natyres .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Vogëlushi im
Lloji: Ese filozofike
Porosia e babait
Kur kthehem pas, në hapat e padukshëm të kujtimeve, më kujtohet dita e parë k...
I semuri per mend
Lloji: Ese filozofike
• I semuri per mend eshte komedia e fundit e molierit te cilen ai e vuri ne skene me 1673.Molieri ...
Me e veshtire eshte...
Lloji: Ese filozofike
cfare esht qenia njerzore ne vtevete?Per Kete gje,ne cafrdo kuadri qe ta shohesh,asnje nuk ka nje p...
Kush jam une ?
Lloji: Ese filozofike
Kush jam une?Eshte e veshtire ti japesh pergjigje pyetjes me te rendesishme filozofike.Si nje gjasht...
cfare eshte jeta
Lloji: Ese filozofike
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane th...
E vërteta
Lloji: Ese filozofike
....sfidat e jetës qëllimet e të vërtetës......
Qtash un
kom marr
I rrug pa
kthim!. Sot...
Arti dhe enderrat j...
Lloji: Ese filozofike
Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realite...
Bota ime
Lloji: Ese filozofike
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe...
Jeta
Lloji: Ese filozofike
Shkrim i lire …..
Jeta !
Ne keto caste meditimi mora nje laps e hodha ne flete te bardhe ato...
Mos ...
Lloji: Ese filozofike
Mos me ler te cmendem.Kam kaq shume gjera brenda sa po plas.Dua te qesh,dua te luaj...dua te marr fr...
Libri
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezi...
Komentet e fundit!
Emri:
Armanda rrucaj
Email:
Armanda rrucaj@gmail.com
Komenti:
Per mendimin tim si ese eshte shum shum e shkurter nk mund te quhet nje ese kjo se per arsye eseja ka hyrje zhvillim mbyllje dhe kjo ese nk I ka asnjeren prej tyre