Nuk e di nga t'ia filloj,pasi eshte shume e veshtire te pershkruash dike si ai.Po flas per nje person qe arriti te ndryshoje jeten time,ashtu sic askush nuk ka arritur ta beje ndonjehere.Per mua eshte enderra per te cilen kam enderruar per vite me radhe.Mendoj se ai eshte nje dhurate nga Zoti ,pasi te tille e konsideroj.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
ajo goca - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3396&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Mergimi shpirteror
Lloji: Ese pershkruese
Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror”
Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri m...
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme...
Eshte e veshtire,sepse te vjen keq ...
pushimet e mia vero...
Lloji: Ese pershkruese
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli.
Vizitova shum familjar,takova miq te...
dit vjeshte
Lloji: Ese pershkruese
Duke folur e duke qeshur papritur filloi nje vetetim nje shi i bukur te gjith te mahnitur flisnim se...
Libri eshte si nje ...
Lloji: Ese pershkruese
Sikurse ne kopshte qe qelin lule te bukura ashtu dhe ne mendjen time libri ka leshuar dituri mbi ko...
femiria
Lloji: Ese pershkruese
Kur isha e vogel doja te isha e rritur,por tani qe u rrita dua qe te kthehem serish ne femijri,sepse...
Rei
Lloji: Ese pershkruese
Qeni in quhet rei.Ai eshte nje qen i mrekullueshem i rraces golden retriver(labrador).i mesuar per t...
kalaja e krujes
Lloji: Ese pershkruese
kur hyra ne brendesi te kalase se krujes mu mblodhen ne brendesi shume emocione.ne e dime qe kalaja ...
"Si e mendoj te ard...
Lloji: Ese pershkruese
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rret...
Lahuta e malcis
Lloji: Ese pershkruese
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. M...
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e q...
ligji dhe ne
Lloji: Ese pershkruese
Mendimet e mia shkuan larg...NUK po gjeja dot rinisjen e tyre..U mundova ... POR me kot ...po e ni...
Komentet e fundit!
Emri:
anna
Email:
anna@gmail.com
Komenti:
u lodhe shume ee