Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-05-14 11:13:30
Shikime: 11367
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 0

Titulli: 8 vite bashk

Lloji: Ese pershkruese
Tema: 8 vite bashk
Autori: suad murati
Shkolla: luigj gurakuqi
Klasa: VIII
Qyteti: tetove
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe dinim ishin lojrat..Erdhi koha te shkoj ne shkolle ,dita e pare ishte dita me e lumtur por kjo kaloji shum shpejt.Momentet e bukura,momentet e mberzitura i kaluam bashke me shoket dhe shoqet.Luajtem bashk ,rrinim bashk,por kjo nuk zgjati me shume se 8 vite.Erdhem ne fund,u larguam nga shkolla,per ne do te nise nje jete ndryshe,do te shkojme ne gjimnaz por nuk do te jemi perseri me shoket qe kemi qendruar.Ne banka nuk do te ulemi me, persseri.Do te vije shtatori,gjethet do te bien,do te vyshken ,oborret e shkolles do te mbushen me tjera fytyra,tjera hapa.Nga e gjith keto tete vite vec kujtimet na kan mbet.Nuk do te kemi me pushimet e te kthehemi perseri ne shkolle,nuk do te kemi pushimet e ndonje feste qe i dinim me mire se nje arsimtar.Dhe me shumme deshir do te doja te rikthehem edhe nje here ne bankat shkollore,ne klasen tone ku ishte e mbushur plote gezim,dhe do te doja te rikthehem edhe njeher ati gezimi ku u njoha me diturine time te pare.Dhe me shumm keqardhje them.."Lamtumire o Shkolle"



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     suad murati - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/8+vite+bashk/1230


Vepra te ngjashme
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje perle per te cilen nuk ke nevoje te shkosh ne fund te oqeanit per ta gjetur.Libri es...
Kur shpalos kujtime...
Lloji: Ese pershkruese
Kur fillova isha perplot emocion , emocionet me te mira qe mund te kishte njeriu e doja gjithqka e d...
miq e shoke
Lloji: Ese pershkruese
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ng...
per babain
Lloji: Ese pershkruese
Isha une ajo qe te dhurava emocjonet e para te qenurit baba.Sot jam un ajo qe nuk do te resht se shk...
Te dua nene
Lloji: Ese pershkruese
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E ...
28 nëntori
Lloji: Ese pershkruese
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën...
Gezimi i vitit te r...
Lloji: Ese pershkruese
Viti i Ri eshte nje feste e kendshme dhe plot hare. Kjo feste gezon te gjithë fëmijët anembanë ...
Perse te sdudiojme
Lloji: Ese pershkruese
Jeta është si nje shtëgtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shum...
Nata
Lloji: Ese pershkruese
Nata ka gjithcka. Henat kane tendencen qe te sjellin pergjigje dhe mesime. Drita e dites terheq ven...
Kujtim me i bukur i...
Lloji: Ese pershkruese
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me...
Ne zemren time jeto...
Lloji: Ese pershkruese
Ne zemren time jeton fjala liri -Cka eshte liria? Liria eshte nje koncept i veshti...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te shkruash per librin eshte kenaqesi e madhe sepse ai eshte nje kopesht me lule te bukura.Dashuria...


Komentet e fundit!

Emri: Lela
Email: Eartahoti71@gamil.com
Komenti: Ese
  Pergjigju

Emri: malboro
Email: malborogold360@gmail.com
Komenti: shum mire
  Pergjigju

Emri: ana
Email: ana@live.com
Komenti: shummmm miir vlen per maturantet ;-(
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.