Data e postimit: 2012-06-11 08:07:02
Shikime: 5158
|
|
Likes:
6
Dislikes:
0
Titulli:
Nen spektrin e tij!
|
Lloji:
Hartim
Tema:
Kujtime
Autori:
Haris
Shkolla: anonim
Klasa: anonim
Qyteti: tirane
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap bente ateher si per cudi ngjasonte me diten e sotme.
U fut ne jeten diten time me nje shpejtesi marramendese dhe e ktheu veten e tij ne spektrin e mendimeve te mia. Por,mesa duket ai kerkonte te luante si ne nje loje vrasese me ndjenjat e mia.Here leshonte e here terhiqte deshirat e tij te cuditshme drejt meje.Me vjen per te qeshur sot sepse vone e kuptova lojen e tij femijerore, kot nuk thone ndjenjat jane te cuditshme te erresojne gjithshka. Kam pasur momente te bukura me te por ishin si nje shi i lehte vere, zgjasnin pak!Ndersa ato te hidhurat ah, ato nuk perfundonin kurre...derisa nje dite mori fund gjithshka ne nje te vetme telefonate, e me kurre se kam pare. Tashme me vjen te buzeqesh sepsegjithshka qe kisha u kthye ne nje gje te huaj qe se kuptoj, ndodhta se tashme ai eshte thjesht nje kujtim..popo,nje kujtim qe me beri nje njeri ndryshe me te forte sepse cfare isha une se ndryshoi dot kurre!U mundua te shtremberonte veten time me pasqyrat e tij,por sja arriti dot,une jam une brenda dhe jashte turmes!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Haris - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=353&lloji=Hartim
Vepra te ngjashme
Dashuri mes 2 vetav...
Lloji: Hartim
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem.
- Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p....
|
Nje shetitje ne pyl...
Lloji: Hartim
E dashur Lira!
Me ne fund gjeta kohen per te te shkruar pasi kam qene shume e zene me detyrat...
|
plaku dhe plaka
Lloji: Hartim
plaku i pallatit per karshi
me nje plak ka ren n dashmi
dit e nat per te mendon
pa e pare dot...
|
7-marsi
Lloji: Hartim
Ne banken e shkolles,
U ula me njehere,
Ti mesuee e dashur,
me mesove A-B-C-EN
Une jam ales...
|
gjithqka nga jeta
Lloji: Hartim
Q'është jeta?Jeta është sfidë te cilen e kalojme te gjithe dhe ne fund leme gjurme.....
|
Korca qe enderroj
Lloji: Hartim
Te gjithe ata qe me njohin e dine mire se kush jam une,une jam vajza e cila nuk ngopet se foluri per...
|
mesuesja
Lloji: Hartim
mesuesen e dashur,
une shume e dua,
pas prinderve te mi,
me e shtrenjta per mua.
per gjera te ...
|
E vetmja rruge pr t...
Lloji: Hartim
Miku eshte dhurate qe ti ja ben vtvetes,nje mik i mire vlen sa nje thesar por te kesh miq te mi...
|
e dua vendlindjen ...
Lloji: Hartim
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora
mesimet e femirisë, ku jetu...
|
Pranvera
Lloji: Hartim
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet filloj...
|
7 Marsi
Lloji: Hartim
Sot eshte 7 marsi, dita e mesuesit.
Me siguri te gjitheve iu kujtohen ditet e para ne bangat e shk...
|
alfabeti jone eshte...
Lloji: Hartim
Me knaqesi te madhe dot te shprehem dhe shkruaj duke i perdorur shkronjat e alfabetit te gjuhes shqi...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|