Demtimi i biodiversitetit eshte nje nga problemet mjedisore te trevave shqiptare.Biodiversiteti eshte demtuar nga prerja e pyjeve e bimesise perreth qendrave industriale e te banuara,nga zjarret ne pyje,aq te shpeshta dhe te medha,sidomos ne vitin 2006-2007,perdorimi tej normave i kimikateve ne bujqesi,nga ndotjet e ajrit,ujit dhe tokes,nga degradimi,shkreterizimi i peisazheve etj.Per pasoje eshte degraduar mbulesa bimore e zvogeluar siperfaqja e pyjeve.Tek ndikimi i njeriut mbi bimesine dhe boten shtazore ne Shqiperi jane zhdukur lloje te ndryshme gjallesash,ndersa shume te tjera jane rrezikuar qe te zhduken.Si pasoje e bonifikimeve e shkripezimeve te tokave u demtuan habitate te bimeve higrolife,halofile etj.Biodiversiteti dhe ne teresi e gjithe bota e gjalle duhet te mbrohet me cdo kusht,sepse sigurojne burimet e jetes se njeriut dhe larime e produkteve ushqimore.Prej pyjeve merret lenda e drurit,bimet mjekesore,bime dekorative etj.Ata krijojne mjedise per clodhje dhe turizem,mbrojne token nga erozioni,perbejne mjediset ku jetojne shume kafshe te egra,permiresojne klimen dhe rrjedhjet ujore,ndihmojne ne pastrimin e ajrit te ndotur me pluhura e bloze.Ndaj ata quhen edhe "mushkerite" e nje vendi.Te demtosh pyjet dhe bimesine,eshte njesoj sikur te demtosh mushkerite e tua.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3775&lloji=Ese+shpjeguese
Vepra te ngjashme
Vendlindja
Lloji: Ese shpjeguese
Vendlindja
E dua vendlindjen
Ku u Linda e u rrita
E dua vendlindjen
Kurr nuk soset dita
...
Jeta e botes sone!!
Lloji: Ese shpjeguese
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo llo...
liria ime fillon at...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fi...