Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transporton ne cdo cep te botes ne nje afat kohor te shkurter.Transporti gjithnje ka zbuluar menyra apo metoda te reja per te permiresuar udhetimin apo per te shkurtuar kohen.Sipas shume shkencetareve,mendohet se ne te ardhmen ,transporti do te arrije nje zhvillim mjaft te madh.Per te shmangur aksidentet e shumta mjetet e transportit do te jene mjaft te zhvilluara.Madje jo vetem kaq,por mjetet e transportit ne te ardhmen do te drejtohen ne menyre automatike.Transporti do ti vije ne ndihme njerezimit gjithmone,do te jete si nje drite ne fund te tunelit,pra i domosdoshem per cdo individ.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
ese per atdheun
Lloji: Ese argumentuese
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e n...
Kosove,vendi im
Lloji: Ese argumentuese
Shume here pyes veten time si ndihen njerezit (shqiptare) ne mergim.Une per vete nuk e paramendoj je...
Vlen ta shikosh ket...
Lloji: Ese argumentuese
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e n...
Ligjet dhe rregulla...
Lloji: Ese argumentuese
Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë a...
Pushimet
Lloji: Ese argumentuese
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen.
Tani ne ne mend...
Për njerëzit që ...
Lloji: Ese argumentuese
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjitha...
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese argumentuese
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk...
paraja nuk eshte gj...
Lloji: Ese argumentuese
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr...
jeta
Lloji: Ese argumentuese
Ese per jeten
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa mi...
Emigranti
Lloji: Ese argumentuese
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire.
Nje njeri qe veshtirsite e jetes e d...
kosova dhe shqiperi...
Lloji: Ese argumentuese
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por esh...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdh...
Komentet e fundit!
Emri:
elmar berisha
Email:
elmarberisha@live.com
Komenti:
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transporton ne cdo cep te botes ne nje afat kohor te shkurter.Transporti gjithnje ka zbuluar menyra apo metoda te reja per te permiresuar udhetimin apo per te shkurtuar kohen.Sipas shume shkencetareve,mendohet se ne te ardhmen ,transporti do te arrije nje zhvillim mjaft te madh.Per te shmangur aksidentet e shumta mjetet e transportit do te jene mjaft te zhvilluara.Madje jo vetem kaq,por mjetet e transportit ne te ardhmen do te drejtohen ne menyre automatike.Transporti do ti vije ne ndihme njerezimit gjithmone,do te jete si nje drite ne fund te tunelit,pra i domosdoshem per cdo individ.