Data e postimit: 2012-07-10 06:56:11
Shikime: 8348
|
|
Likes:
3
Dislikes:
2
Titulli:
Te shkruajme per hobite tona. Shkruajme dhe plotesojme grafiket.
|
Lloji:
Pershkrim
Tema:
Hobe
Autori:
Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej shume te lexoj dhe e gjej nje nder menyrat me relaksuese dhe qetesuese per mua. Ne lidhje me perzgjedhjen e titujve, autoreve jam bere selektive. Krahas leximit te librave me pelqen te merrem me sporte dhe aktivitete ku mund te nxjerr energjite negative te grumbulluara gjate javes. Kurset me ndjekin dita-dites dhe nuk do ti cilesoja si hobi me shume sesa veprimtarei qe duhen kryer per te me aftesuar mua edhe me shume ne fusha te ndryshme te jetes. Duke qene se jam natyre kreative me pelqen shume te shkruaj e vizatoj dhe e shijoj shume ate pjese te kohes ku une kam intimitetin tim.
44. Njeriu ne jete ka nje apo shume dashuri? Per ke ja vlen te sakrifikosh?
Krahas vuajtjeve, sakrificave, deshperimeve e problemeve pafund ne jeten e secilit prej nesh gjithashtu jane te pranishme shume dashuri. Jane ndjenjat per te cilat njeriu lufton dhe merr persiper te gjithe vargun e peripecive e lendimeve ne jete. Mirepo dashurite e njeriut jane te ndryshme nga menyra e perceptimit, gjithashtu edhe nga vendi qe ato zene ne zemren dhe mendjen e individit. Ne kurrsesi nuk mund te krahasojme dashurine per prinderit me ate per njeriun e zemres ose jeten, natyren, femijet etj. Secila prej te lartpermendurave e ka vendin e vet te ndryshme nga tjetra ne zemren e njeriut. Duke qene se te gjitha keto jane kaq te rendesishme per jeten e njeriut, jane arsyeja pse njeriu lufton, atehere edhe sakrifica detyrimisht do te behet per gjithselicen, pasi vetem atehere do te mund te ndihemi te plotesuar. Dashurite jane ndjenja te shenjta te pacenueshme per te cilat ja vlen te sakrifikosh.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=391&lloji=Pershkrim
Vepra te ngjashme
Shkruani nje kujtim...
Lloji: Pershkrim
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qen...
|
Dimri
Lloji: Pershkrim
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshu...
|
"Gjethe Vjeshta"
Lloji: Pershkrim
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta,
Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa,
Zogjte qiellin anemban...
|
Perendimi ne bregde...
Lloji: Pershkrim
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi tre...
|
Kalimi i viteve
Lloji: Pershkrim
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vi...
|
Thënie
Lloji: Pershkrim
Durimi është lis me rremba ...
|
si na ndihmon ne fa...
Lloji: Pershkrim
Ne te gjitha shoqerite dhe kulturat prinderit ju deshirojne femijeve ardhemeri te mire.Prinderit dua...
|
humbja e te afreme
Lloji: Pershkrim
Eshte e veshtir te vazhdosh jeten pas humbjes se njerzeve tane te zemres.
Por jeta vazhdon pastaj t...
|
Atdheu Im
Lloji: Pershkrim
Drita e diellit te pasdites ka rene dalengadale mbi liqen. Mbi shkembinjte te cilet Kane marre nje n...
|
femijeria
Lloji: Pershkrim
si nje endrerr e paperfunduar ne te shkuaren,femijeria aq e pafajshme ,aq e brishte te jep nostalgji...
|
Bota ime imagjinare...
Lloji: Pershkrim
Sa here qe shtrihem ne shtratin tim te ngrohte mbyll syte dhe me ze gjumi.Pas pak minutash une shiko...
|
Shtepia ime e endrr...
Lloji: Pershkrim
Te gjithe kane skicuar pak a shume ne mendjen e tyre shtepine e endrrave, te tjere kane arritur ta n...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|