Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore mes dy personave qe i falin jete njeri tjetrit.
Cdo njeri dashuron duke perjetuar ndjenjen e dashuris ne nje apo ne te gjitha ndarjet e saj,si: dashuria per familjen ku cdo njeri eshte i afte te bej dhe te sakrifikoj gjithcka per familjaret e tij; dashuria per miqte qe do te thote t'i duash dhe t'i respektosh miqte; ndersa dashuria per njeriun e zemres do te thote te besh marrëzi dhe çmendurira nga me te bukurat. Por pa harruar qe si fillim dashuria perfshin dashurine per vetveten.
Te duash njerezit do te thote te duash veteten sepse eshte e pamundur te duash te tjeret nese nuk do veten!
Te jesh i dashuruar do te thote t'i ndjesh ato 1000 fluturat be stomak kur prane teje ndodhet njeriu i zemres. Te jesh i/e dashuruar do te thote te humbesh sensin e kohes dhe te kalosh orë te tëra pa gjume duke pritur mesnaten,kur hena e buzeqeshur dhe yjet e shndritshem formojne emrin DASHURI. Te flasesh per dashurine do te thote te flasesh per vite te tera pa u ndalur, ndersa te shkruash per dashurine do te thote te perdoresh cdo flete te cdo libri te kesaj bote.
Kur njeriu dashuron nuk ka frike. E perse te kete frike kur ka prane vetes gjithcka qe i duhet: ngrohtesin,mbeshtetjen, dashurine e personit te zemres. Te pasurit prane njeriun e jetes eshte nje motiv per te vazhduar perpara. Te kesh prane njeriun e zemres do te thote te jesh njeriu me i lumtur i te gjithe universit.
Te gjitha fjalet qe perdoren per te shprehur dashurine jane thjesht perafrimet e asaj cfare eshte ne te vertete dashuria. Dashuria eshte miqesi e perjetshme, te mos lodhesh dhe te mos merzitesh kurre prane atij personi.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!