ckemi une qe po ju flas jam elsa dhe jam 13 vjece me pelqen te shkruaj tekste te ndryeshme dhe shume te gjata siq mund ta pyrfytyroni ju,tani mendoni se cfare eshte kjo e marre qe shkruan keshtu marrinash por ju lutem mos mendoni ashtu sepse une jam nje njeri teper i mire dhe i sjellshem tani une do tju tregoj per token:Toka ashtu si planetet e tjere eshte pjese e sistemit diellor qe ka si yll diellin.Toka eshte nje gje shume e cmuar per ne njerezit dhe shume e dobishme sepse ke shume gjera qe ne pa to nuk do te ishim gjalle.Toka eshte nje planet i vogel ne krahasim me planetet e tjera te sistemit tone diellor.Toka eshte e treta ne rralle me afer Diellit.Nje vit ne toke eshte i barabarte me 365-366 dite dhe ka 12 muaj.Toka mendohet se eshte i vetmi planet qe ka jete ne sistemin tone diellor.Toka ka gjithsej 4 oqeane:i Ngrire i Veriut,Antlantik,Paqsor,Indian dhe 7 kontinente:Azia,Europa,Amerika e Veriut,Amerika e Jugut,Australia,Afrika dhe Antartika.Ky eshte informacioni qe doje t'ju jepja per Token.Dhe pak kuriozitete:Dielli ze rreth 100.000 Toka!Mirupafshim dhe shpresoj qe ky informacion t'ju bej pune ! :)
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
elsa murati
Email:
elsamurati@gmail.com
Komenti:
kjo ishte nje ese shume e bukur te pergezoj. do te doja te krijoje nje ese per sistemin diellor.