Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drejten nuk me pelqeu edhe pse shiun e kisha per qefi..Nuk me pelqeu pasi qe mi kishte prishur planet...Sot do te shkojna ne nje shtitje te bukur me kalsen time por problemi ishte shiu...U deshperova humba krejt shpresat asgje nuk beja gati,lotet po me rrjedhnin neper faqe pasi qe kete dite e prisja me padurim...Nga qe i humba te gjitha shpresat qendroja e mbyllur ne dhomen time, dikur me shkuan te nje liber te cilen e kisha lene per ta lexuar kur te kthesha nga shetitja por masi qe nuk shkova ne shetitije vendosa ta lexoja...Filloi te me pelqente...Hyra ne endrrat e libres...Papritmas dikush trokiti ne dere,dola me vrape te shikoja se kush ishte ,ishte shoqja ime e cila kishte veshur rroba te bukura ,te shkurta dhe po mbante ne dore nje qante...Me pyeti nuk je bere gati ende apo nuk do te vish?Une mbeta e hutuar veshtrova e habitur natyren djelli po nxente madje ishte bere shume nxete ...Iu pergjigja me fal nuk e dija qe shiu ka mbaruar dhe qe shetitja nuk eshte anuluar...Ajo me buzeqeshi dhe me tha ska problem eshte ende heret shko beju gati une te pres ketu pasi qe shiu pa perfunduar...U gezova shume dhe shpejte u bera gati ...Nena me dha edhe ca ushqime me vete ,e perqafova nenen dhe u nisa me shoqen...Kur mberrijtum ne stacionin e autobuseve takova tere kelasen te gjithe ishin te lumtur qe shiu kishte maburuar dhe qe po shkonim ne shetije ...Ne autobus te gjithe tregonin se si ishin deshperuar e kete bera edhe une iu tregova se nga dehspirimi i teper po lexoja dhe aq qe shikova se shiu kishte mbaruar madje nuk e kisha degjuar as telfonin qe me kishte lajmeruar kujdestarja se shtitja nuk u anulua por sido qofte keto skan me rendesi..Tash ne po shkojme dhe shpresoj se do te kenaqemi...Vizituam shume gjera dhe u kenaqum...Kur u kthva ne shtepi ishte vone mirpo gjumi nuk me merrte duke e menduar se si kaluam aq bukur...Librin e kisha lexuar nuk dija qe te beja ndjeja lodhje dhe dikur me kishte zene gjumi.....
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
klara
Email:
mirelaklara@hotmail.com
Komenti:
Shume e bukur edhe une ndonjehere qaj dhe merzitem kur koha eshte me shi ke te drejte e ke bere shum bukur pershkrimin..