Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari.
Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u torturuan per tri dite rradhaz por 7 marsi ishte dita kur e gjithe famija Jashari perfundoi e vdekur perveq Besartes,vajza e Hamez Jasharit dhe vellai i tij Rifat Jashari pershkak se nuk ndodhej aty.Pas vdekjes se kryekomandantit se Ushtrise Çlirimtare te Kosoves,Adem Jasharit,UÇK-ja perjetoi rritje te madhe ,iu bashkuan edhe shume djem e vajza ne lufte per liri dhe UÇK-ja u be shume me e fuqishme se sa ishte.Ishte ai Adem Jasharit dhe familja e tij arkitekte te lirise se Kosoves e sot ai me plot krenarimban dy tituj qe mund t'i takojne nje njeriu te madh,ai mban keta tituj "Komandanti Legjendar i UÇK-SE" SI DHE "Heroi i Kosoves".Adem Jashari lindi ne Festen e Flamurit se Shqiperise e emri i tij percjell çdo sukses te shtetndertimit te Kosoves e vete ai eshte themeli i Kosoves .
Marsi gjithmone na sjell ne mendje dhimbjen ,por edhe krenarine me te cilen do rritemi ne dhe brezat e ardhshem.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Jo
Email:
andesa.arnesa@goomal.com
Komenti:
Titulli nuk më pëlqen unë ja kish lên "Adem Jashari dhe familja e tij" sepse këtu flitet më shumë për familjen e Adem Jashari