Data e postimit: 2016-09-26 17:39:16
Shikime: 4087
|
|
Likes:
3
Dislikes:
0
Titulli:
....Perditshmeria'
|
Lloji:
Ese pershkruese
Tema:
Dashuria
Autori:
Anita
Shkolla: Shaban Polluzha
Klasa: 7A
Qyteti: Polluzhe -Drenas
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Pash shum njerez qe gabuan, por, nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje?
Nuk pash nga ata qe vrapuan dreit dikujt e than 'me fal, do jap jeten time te me falesh keto gabime' !
Pse ska nga ata qe falin, dashurojn, apo edhe nga ata qe jetojn me te vertet?
S'ndegjova nga askush ket pergjigjje 'eh ska gje , e mira nuk ndalet as pas nje gabimi!
Pse s'premtoi kush asnjeher 'qe po deshte henen un te sjell dhe diellin'?
Nuk ndegjova ndonje nga ato krismat e buzeqeshjeve te shoqerive apo dhe dashurive te verteta!
Por, ama Un ndegjova krismat e nje zemre te thyer, nga nje shoqeri ose dashuri Qe shkaterrohet nga genjeshtrat '!
Nuk pash kund, Dike qe u pendua me t wertet , Dike qe kerkoi falje perzemersisht '!
Nuk po gjej njeriun qe meson nga gabimet dhe nuk I perserit ato!
Nuk gjej, nuk gjej shum persona dhe opinjone, por ne ket bot pa ta nuk gjendet as dashuria dhe as lumturia!
-Ehh shpresoj te mos vdes shpresa!
-Gjith te mirat Anita'!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Anita - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5337&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Udhetim Imagjinar n...
Lloji: Ese pershkruese
Mbasdite vone dimri. Qielli gati ne te erresuar. Zhurma e eres degjohet ne dritaren e dhomes. Jam du...
|
pasqyra e deshirave
Lloji: Ese pershkruese
perpata pasqyres ne mund te shohim veten tone kurse perpara pasqyres se deshirave shohim ate qe des...
|
e shtrenjta ime
Lloji: Ese pershkruese
E shtrenjeta ime!
Sot eshte ditelindja jote
Festo e shtrenjeta ime
Vetem sot harroj hallet
Ve...
|
Durresi
Lloji: Ese pershkruese
Durresi,nje nder mrekullite e bukurise shqiptare, ka se cfare t`u ofroje vizitoreve. Shtirja buze de...
|
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....
|
para pasqyres se d...
Lloji: Ese pershkruese
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shiko...
|
COVID-19 dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Mora letren serish dhe u futa ne boten time.E cfare te shkruaj valle?S'kam asgje te re vecse gjumi...
|
Vjeshta Naim Frashe...
Lloji: Ese pershkruese
Vjeshta
Era qe frynte tani nuk ishte as ai flladi i lehte i
pranveres,as ai veriu i veres;ajo i...
|
SALLONI I SHTEPISE ...
Lloji: Ese pershkruese
Shtepia ime ka tre dhoma,por,sot do te fokusohem tek salloni.Salloni eshte ambjenti im i preferuar.E...
|
Marredhenia ime me ...
Lloji: Ese pershkruese
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN
Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gji...
|
njohja e vetvetes ...
Lloji: Ese pershkruese
E di ...?Sot me ne fund ia arrita qellimit , sot me ne fund arrita te gjeja bren...
|
Ne Amsterdam
Lloji: Ese pershkruese
Zilja e alarmit ra. U zgjova me pertese dhe e fika. Pas disa sekondash hapa syte dhe sapo pashe vali...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|