Data e postimit: 2017-02-03 11:18:39
Shikime: 12976
|
|
Likes:
13
Dislikes:
6
Titulli:
SALLONI I SHTEPISE TIME
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Shtepia ime ka tre dhoma,por,sot do te fokusohem tek salloni.Salloni eshte ambjenti im i preferuar.Eshte shume i madh.Ai eshte nje sallon modern dhe klasik njekohesisht.Ne te ndodhen nje divan dysh,nje tresh,nje kolltuk.Jane ngjyre gri me te zeze dhe me te bardhe.Ne mes ka nje tavoline prej xhami.Kjo eshte pjesa qe ne presim me shume dashuri miq qe na vijne ne shtepine tone.Ne nje kend te sallonit ndodhet bufeja kafe dhe tavolina e ngrenies.Mua me pelqen kjo pjese sepse kam shume deshire te gatuaj.Ne nje pjese tjeter te sallonit kemi nje tavoline kompjuteri te zeze,ku une dhe prinderit e mi punojme,argetohemi,etj.Dhe me te bukurat e sallonit jane perdet qe i japin gjalleri shtepise,te bardha me te zeza,te kombinuara me kujdes nga mami,me pjesen tjeter te mobilieve.Ne sallon ka edhe shume tapete te vegjel me ngjyra te ndryshme,te kombinuara me jasteket e divaneve.Shtepia eshte ambjenti me i ngrohte per nje familje qe fal dashuri.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
klea - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5560&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme....
|
Dita e flamurit
Lloji: Ese pershkruese
Kishim vendosur qe per festen e pavaresise te shkonim ne qytetin e vlores, per te festuar edhe ne me...
|
prralla pasqyra e j...
Lloji: Ese pershkruese
ne jeten tone te perditeshme shpesh tregojme peralla te ndryshme .keto perralla ne vetvete perfaqeso...
|
Ai...
Lloji: Ese pershkruese
Nuk e di nga t'ia filloj,pasi eshte shume e veshtire te pershkruash dike si ai.Po flas per nje perso...
|
Personazhi qe me fr...
Lloji: Ese pershkruese
Unë kam lexuar librin “I fundmi i Mohikanëve”. Autori që e ka shkruar librin është James Fe...
|
shoku im
Lloji: Ese pershkruese
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shend...
|
veshje popullore pe...
Lloji: Ese pershkruese
Veshjet popullore, janë pa dyshim një nga manifestimet më të fuqishme të kulturës tradicional...
|
per mesuesen
Lloji: Ese pershkruese
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e pernd...
|
agimi
Lloji: Ese pershkruese
agimi i bardh
delne mengjes
me re
te medha
Me re te bukura
dhe ngjyre te hirit
pastaj del...
|
Identiteti
Lloji: Ese pershkruese
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nj...
|
Bullizmi
Lloji: Ese pershkruese
Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur ...
|
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|