Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cila e ke te veshtire te shkeputesh.
Jane te pafundme arsyet se perse me pelqen te lexoj. Librat, ne njefare menyre, te mesojne te perballesh me jeten. Duke te njohur me histori nga me te ndryshmet, te meson te perballosh cdo sfide qe te sjell jeta. Leximi gjithashtu te stimulon imagjinaten. Te duhet imagjinate per te pershkruar personazhet apo vendet.
Librat te ofrojne arratisje. Te cojne ne nje bote ne te cilen perfshihesh aq shume saqe te duket vetja pjese e saj.
Madje, mund te them me sigurine me te madhe, qe, librat, jane menyra me argetuese e kalimit te kohes.
Jane te shumte njerezit qe mendojne se leximi eshte humbje kohe dhe nuk sherben per asgje. Por, eshte i qarte ndryshimi midis dikujt qe lexon e dikujt qe nuk lexon. Fjalori me i pasur, mendja me kreative dhe uni me i gjere.
Me ndodh shpesh te lexoj libra aq perfshires, saqe nuk e kuptoj se si kalon koha aq shpejt. Kam mesuar se sa gje e bukur eshte te kuptosh forcen e fjales dhe aftesine e saj per te ndryshuar mendimet e ndjenjat tona.
Nuk eshte e habitshme te zhytesh aq shume ne nje histori, sa te nxjerresh parime e mesime per jeten tende nga to. Libri permban art, dhe arti eshte ushqim per shpirtin.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ron - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5643&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Ismail Kadare, gjen...
Lloji: Ese argumentuese
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të ...
Adoleshentet dhe te...
Lloji: Ese argumentuese
Te dashur mami dhe babi ,
Une qe me perpara ju kam kerkuar qe te me blinit nje celular , por tan...
une dhe seksualitet...
Lloji: Ese argumentuese
Tema : Une dhe seksualiteti im
Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ nj...
Gjakmarrja
Lloji: Ese argumentuese
GJAKMARRJA
Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri...
Fjala ben pune me m...
Lloji: Ese argumentuese
Fjala eshte nje aspekt shume i rendesishem i jetes sone te perditshme.
Le ta marim ne nje kendvesht...
100 vjet pavaresi
Lloji: Ese argumentuese
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qelli...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese argumentuese
Shqiperia ime ! Sa herë mendja më kuvendon me Ty, moj Nënë e madhe, vetja më duket gjithmonë ...
Jeta dhe Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Jeta:
Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme...
nëna
Lloji: Ese argumentuese
nëna.
"Ështe gjeja me e vlershme per, mua po se ashtu edhe per te tjeret
Sepse ajo kujdeset per ...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burr...
Mamaja dhe Babai im
Lloji: Ese argumentuese
emi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te...
Absurdi
Lloji: Ese argumentuese
Absurdi verehet se eshte pjese e shume veprave te shkrimtareve te ketij shekulli. Men...
Komentet e fundit!
Emri:
bravo
Email:
barvo23@gmail.com
Komenti:
Shum e bukur