Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia eshte vlere, virtyt dhe nuk i le vend interesit, mashtrimit dhe tradhetise. Eshte nje marredhenie qe dhuron dhe merr. Miqesia eshte si puna e veres ... Sa me e vjeter eshte, a me e mire dhe e forte eshte. Mund te themi me plot goje se miqesia eshte shume e rendesishme - sidomos per te rinjte.
Per te rinjte, miqesia eshte shume e rendesihme pasi i ndihmon ne njohjen e vetvetes. Miqte shpesh na njohin me mire se sa ne e njohim vetveten. Sigurisht qe miqte nuk jane me te zote se ne per te kuptuar ate qe ndjejme ose mendojme, por ata mjnd te vleresojne me mire tipin, karakterin tone.
Gjithashtu, nga studimet e bera, del si perfundim se miqesia ndihmon ne uljen e depresionit dhe na ben te ndjehemi me te lumtur. Fowler dhe Christakis kane zbuluar se kemi 15% me shume probabilitet te jemi te lumtur nese miqte tne jane te lumtur. Cdo mik i palumtur ul lumturine tone me 7%. Interesant eshte fakti se nuk ndodh keshtu me anetaret e familjes.
Dihet se kur krijojme miqesi, krijojme dhe shume besim. Kjo mund te rezultoje mjaft keq. Tradhetia vjen nga personat qe i duam dhe i besojme me shume. Dhe sigurisht jemi ne ata qe me pas vuajne me shume. Kjo eshte arsyeja pse shume persona ngurrojne te krijojne miqesi.
Per mendimin tim, ne ditet e sotme zor se krijon miqesi. Njerezit te duan per interes dhe ndonjehere dyshon dhe te miqte e tu te vertete. Kjo ben qe te mos kemi shume besim dhe marredheniet midis njerezve dobesohen.
Ajo qe ka rendesi eshte te duam dhe te respektojme njerezit qe kemi perzemer. Miqesia eshte shume e rendesishme dhe ne nje shoqeri te gjere, krijimi i miqesise eshte e pashmangshme.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
mbi natyren e sende...
Lloji: Ese argumentuese
Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi...
Ese:Atdheu
Lloji: Ese argumentuese
Ese:Atdheu
Fjala me e mire per mua eshte fjala:atdhe.
une jam krenare qe kam atdhe Kosoven.
...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Celsi universal per te gjitha dyert e jetes njerezore eshte nje dhe i vetem Dashuria.Emocioni me di...
Endrra e Prere
Lloji: Ese argumentuese
Ne kete poezi Dritero Agolli treogon mjeshterisht harmonine mes shtresave kuptimore te fjales dhe im...
deshtim nuk do te t...
Lloji: Ese argumentuese
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^
â–ºShpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe ...
tema
Lloji: Ese argumentuese
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mar...
JETA DHE VDEKJA
Lloji: Ese argumentuese
Jeta dhe Vdekja ... dy ane te se njejtes monedhe.Vdekja,mister qe na vjen ne menyre te pa parashikue...
Shprehu
Lloji: Ese argumentuese
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst.
Mu...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Ese: Adoleshenca
I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ?
Sepse,une jam pjese e tyre,jam ado...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
ME LEJO TE FLAS
Lloji: Ese argumentuese
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuar...
babai
Lloji: Ese argumentuese
babi
nje ze ! nje veshtrim ! nje ndjenje! nje frike!
nje pyetje! si do jetoj une kes...
Komentet e fundit!
Emri:
reina
Email:
reina@gmail.com
Komenti:
mire jo keq por me shume po flet per studimet sesa per shoqerin.Ne ese njeriu shpreh mendimin e tij nuk flet per studimet