Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish interesante,si e gjithe pjesa tjeter e Alpeve Shqipetare,qe mberthen bashke kuptimet e te bukures.Valbona te tregon madheshtine e saj permes maleve hijerenda,thellesine e saj permes pyjeve e humnerave,pastertine e saj permes ujit te kristalte ku vallezojne troftat e arta,mikepritjen e saj permes njerezve te mrekullueshem qe ka.Krse permes vesheve shumegjyreshe te tregon bukurine qe e karkterizon.Cfaredo aspekti t'ju tregoj Valbona,eshte sinonim i se bukures.Edhe rruga per ne Valbone eshte nje vrapim i bukur mes malesh e ujerash."Ujevara e Valbones" eshte nje bukuri e rralle natyrore qe te mahnit.Uji bie pingul nga shpati i malit.Eshte nje bukuri qe vetem Zoti ka ditur te fale.Valbona te magjeps me shkrepat,lendinat,e freskine e ajrit.Ky vend te ben te ngelesh me goje hapur.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Hubana Banana Hu
Email:
bananahuhu@gmail.com
Komenti:
O Zot sa e mire qe je Habanana Hubana! Vdeksha une per ty! Edhe komentet i qendis!Te qendisshin nuset e djemve me fije ari dhe argjendi!Aman, aman!