Arush pellushi ka qene dhe eshte kujtimi i femijerise per shume gjenerata.Ai nuk ndahet nga une,eshte sinonim i sigurise dhe stabilitetit.Miku im me i mire,megjithese nuk eshte i vertete,dhe kete mister e kam zbuluar para pak vitesh.Arushi im quhet Tedi.Ai ka sy te zinj,eshte trupvogel edhe pse ka shume vite mbi kurriz.Ka nje bisht shume te vogel,nje hunde qe ngjan si dardhe e buze qe per mua eshte mister t`i gjej.Arushi im ka qene truk magjik per mua sepse ai me vinte ne gjume me embelsine e tij me ne maje enderrat.Ai megjithese nuk flet me jep vetebesim dhe mbi te gjitha pergjegjesi,ai eshte ne gjendje te formoje nje barriere mes nesh dhe stresit ose tensionit.Eshte nje lloj krijese e cila sherben si nje ditar i kyqur.Arushi ka qene me mua kur kam hedhur hapat e pare megjithese ai nuk ndoqi hapat e mi,ka degjuar fjalet e mia te shumta megjithese nuk fliste vete,e ka ndjere kur kam qene semure megjithese nuk mund te kujdesej per mua...Por perseri ai mbetet kujtimi me i embel i femijerise time te vjeter e jo nje lecke e harruar.Do te te ruaj dhe ti do te me kujtosh nenen time.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!