Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-03-24 11:25:33
Shikime: 18130
Raporto

Likes: 41 Dislikes: 7

Titulli: Nje dite pune ne fshat

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Ndihma ime
Autori: Elidona Duraku
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te korrat krijojne ushqim per bleresin dhe te ardhura per ate qe e shet.Prandaj,dua qe te afermit e mi te kene sa me shume fitim nga te mbjellat.Aty ka shume kultura bujqesore ku nder to mund te permendim duhan,elb,grure,vaj,uthull e shume te tjera.Ne fshat me pelqen te shikoj hapat nepermjet te cilave formohen prodhimet ushqimore.Ato jane te lashta sepse te afermit e mi kane filluar t'i prodhojne shume me perpara se une te lindja.Disa prej tyre jane kos,gjize,dhalle,gjalp...Perim et jane me te pakta ne sasi por me me shume lende ushqyese.Te hollat qe fitojne te afermit e mi shkojne per permisimin e prodhimit te ketyre kulturave bujqesore dhe prodhimeve ushqimore.Madje,ata po mendojne qe t'i zgjerojne te mbjellat e tyre.Shpresoj qe bryma,bresheri,shiu,debora apo thatesira te mos ndikojne ne prodhimet e tyre bujqesore.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elidona Duraku - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6787&lloji=Tekst+pershkrues


Vepra te ngjashme
At Anton Harapi
Lloji: Tekst pershkrues
Edhe komunisteve due t’ua them nje fjale,por qarte e shkurt.Une jam i bindur se pak jane ata shqip...
Nje eskursion ne py...
Lloji: Tekst pershkrues
Mesuesja organizoi nje eskursion me klasen tone ,destinacioni ishte ne pull. Sapo shkuam aty pame sh...
Nje dite vjeshte.
Lloji: Tekst pershkrues
Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te fort...
Stina e fundit
Lloji: Tekst pershkrues
Ah dimer,dimer Je stina e fundit,por me e bukura.Je stina e fundit,por me zbavitesja .Je stina e fu...
Familja ime
Lloji: Tekst pershkrues
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe ...
Jeta
Lloji: Tekst pershkrues
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur...
Kush jam unë ?
Lloji: Tekst pershkrues
Unë quhem Kevin Çika dhe jam 16 vjeç.Kam një gjatësi normale dhe një trup të rregullt.Kam sy ...
Mesuesit
Lloji: Tekst pershkrues
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegj...
Përshkruajmë një...
Lloji: Tekst pershkrues
NË KËTË PËRSHKRIM PËRSHKRUHET NJË SUVENIRE KU PARAQITET HEROI KOMBËTAR,GJERGJ KASTRIOT SKËND...
Kuptimi i skepticiz...
Lloji: Tekst pershkrues
Skepticizmi është një qëndrim intelektual që sfidon besimin e patjetërsueshëm dhe injorant nd...
Mjedisi
Lloji: Tekst pershkrues
Mjedisi Mjedisi eshte gjeja me kryesore ne jeten tone.shumë njerez nuk ia dijne vleren mjedisit as...
Kur rete marrin jet...
Lloji: Tekst pershkrues
(Dedikim i atij engjelli,e cila simbolizoi dhe tregoi se si trajtohemi "ne" ne Shqiperi!!) Po...


Komentet e fundit!

Emri: Alisia
Email: alisiadika94@gmail.com
Komenti: Bukur
  Pergjigju

Emri: Nejw
Email: Lalqlwlwmwmwm@gmail.com
Komenti: 🤩👍👌
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.