Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje
qe kur I degjonje mendojne se c na duet historia.Por gabohen.E shkuara tregon vlerat e popullit tone.Nje popull pa historine e tij eshte si nje lule qe kur nuk ujitet vyshket.Shume njerez kane bere gjithcka per vendin e tyre , por askush nuk do t ja di per ta.Ne permendim vetem ata qe kane bere sakrifica te medhia.Por nuk ka rendesi se sa e madhe eshte sakrifica.Rendesi ka qe ti ndihmove per vendin tend.Ne duhet ta mesojme te gjithe historine e vendit tone,jo pjese-pjese.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Martina Bega - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6977&lloji=Ese+vleresuese
Vepra te ngjashme
Familja Ime
Lloji: Ese vleresuese
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre...
nena
Lloji: Ese vleresuese
hena eshte e kendshme kur bashke me yjet shperndajne drite ne toke. yjet qe shetisin neper qiell e z...
Mjedisi
Lloji: Ese vleresuese
Mjedisi eshte gjithcka qe na rrethon.Ne duhet te kujdesemi per te.Nqs se mjedisi ndotet tek ne shfaq...
Jam i vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te m...
prinderit
Lloji: Ese vleresuese
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te mar...
Ese : 28 Nëntori -...
Lloji: Ese vleresuese
Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita k...
Atdhe
Lloji: Ese vleresuese
O atdhe sa mall qe ndjej per ty.cdo dite e me shume malli me pushton.Sa do te doja te isha prane tej...
Familja dhe une.
Lloji: Ese vleresuese
Familja. Sa here permendet ky emer me miliona mendime , gjykime , deshira, endrra , hidherime , gezi...
Te jesh tolerant
Lloji: Ese vleresuese
Sic e dim bota esht e mbushur me diversitet gje qe e ben ate akoma me interesante ose argetuese dhe ...
Nuk behet kush i pa...
Lloji: Ese vleresuese
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdo...
libri,miku me i ...
Lloji: Ese vleresuese
Shpeshher me keshillohnin:lexo sa me shum libra....sepse ata nje dit do te ndihmojne shum...
familja
Lloji: Ese vleresuese
te flasesh per familjen perjeton emocione qe ke perjetuar me te bukurat apo te kqijat dhe keto emoci...