Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete.
Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse shkollimi ben pjese ne te drejtat e individit. Gjithashtu , pervec mesimnxenies, ne shkolle femijet edhe argetohen duke u marre me aktivitete te ndryshme dhe duke kaluar kohe me miqte e tyre.
Sa per marredhenien time me shkollen ju them qe eshte e shkelqyer! Une mesoj rregullisht dhe kjo me ben te ndihem mire me veten. Gjithashtu , kur une pergatitem, mesueset krenohen me mua dhe ne kete menyre edhe familja ime. Per mua, te qenurit ne shkolle eshte argetim. Une vij me deshire ne shkolle dhe kjo gje ben qe une te mesoj pa pertese. Pasi mesimi mbaron une argetohem me miqte e mi. Gjithashtu, nje pjese e shkolles qe mua me pelqen eshte edhe kryerja e aktiviteteve te ndryshme , pra gjithperfshirja. Aty ne mund te njihemi me njerez te rinj dhe te miqesohemi me ta. Nje pjese tjeter qe me pelqen ne shkolle eshte edhe lenda e fiskultures ne te cilen ne clodhemi dhe qetesohemi nga mesimet paraardhese.
Per mendimin tim, marredhenia ime me shkollen edhte nje marredhenie ideale, te cilen, nese te gjithe do ta zbatonin do te ndikonte mire jo vetem tek ata, por tek e shithe shoqeria.
Punoi: Klarisa Osmani
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!