Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7269
Data e postimit: 2020-05-10 10:35:54
Shikime: 11634
Raporto

Likes: 46 Dislikes: 10

Titulli: Qyteti i gabimeve te medha

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ishulli
Autori: Iljas Pemaj
Shkolla: Niket Dardani
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: iljaspemaj@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte ose te ngaterruara. Nuk e kuptova se cfare po ndodhte por kur po ecja pashe nje mikun tim shume te ngushte. Ai dukej i dobet dhe mezi fliste por kur u afrova nuk ai as me vuri re. U mundova te flisja me te por ai mezi fliste. Me ne fund filloi te fliste tamam por kur kalonte ndonje njeri prane ai fliste kurrkund. Shkova ne nje qoshke ku nuk kishte njeri dhe nuk mund te na shikonte njeri. Ai i trembur me tha: ‘‘IK QE KETU DHE MOS U KTHE KURRE’’. Po pse?.
KY QYTET NUK ESHTE PER TY, LARGOHU SA ME PARE PERPARA SE TE TE NDODHE NDONJE GJE’’. Ky qytet eshte me i keqi nga te gjithe. Ky qytet quhet: ‘‘Qyteti i Gabimeve te Medha’’. Ketu nuk te fal askush ketu ndodh edhe me e keqja. Ik qe ketu sa me pare. Fillova te vrapoja sa me shpejt te mundja. Kur arrita te dilja pashe qe kur ktheva koken ajo ishte zhdukur.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Iljas Pemaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Qyteti+i+gabimeve+te+medha/7269


Vepra te ngjashme
"Fshati dhe Qyteti"
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai...
2 njerez te ndryshe...
Lloji: Ese pershkruese
Pasi shetita te gjithe boten vendi I fundit ishte Antraktida nje continent I madh dhe I bardhe.Ne An...
QYTETI me i bukur i...
Lloji: Analize letrare
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra ...
Krahasim midis jete...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet ...
nje dit ne nje qyte...
Lloji: Ese vleresuese
Nje dit ne nje qytet te panjohur Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka is...
ne klase
Lloji: Tregime erotike
shpesh ne oren e pushimit qendroja ne klase per te mesuar ndonje gje. me mua rrinte dhe nje shoqe e ...
rrugeve duke ecur n...
Lloji: Poezi dashurie
Rrugeve duke ecur ne kete qytet Rrugeve duke ecur ne kete qytet, Ndalem e mendoj, Zemra m'dridh...
Qyteti im
Lloji: Poezi peizazhi
Qyteti im, te peisazh i zymte, ku natyra penloi ashper, duke hedhur ngjyra te errta, pa kursim....
Kthe syte nga vetja...
Lloji: Ese filozofike
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshm...
Mendohu gjithmon pa...
Lloji: Tregime dashurie
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte di...
Berati
Lloji: Analize letrare
Kujtdo qe i eshte dhene mundesia te vizitoje Beratin ka mbetur i mahnitur. Jo vetem nga bukuria e ti...
Mesuesi im BK
Lloji: Ese vleresuese
Ketu po shkruaj vargje shume me rendesi.U rrita nga nje mesues shume i dashur por tani ndryshoi cdo ...


Komentet e fundit!

Emri: armir
Email: armir-pemaj@hotmail.com
Komenti: Jo keq
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.