Data e postimit: 2020-04-28 21:17:59
Shikime: 4067
Likes:
1
Dislikes:
3
Titulli:
Seksi
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Seksi eshte nje veper e njohur ne dashuri e cila ben fjale per marredhenien e nje cifti ose me shume per te kenaqur veten e tyre ose per te krijuar kolopuca te vegjel . Seksi perfaqeson dashurine e nje cifti qe qien per nje qellim ose thjesht per qef . Kam nje mesazh per te gjithe lexuesit . Qiuni ne pith e ne bythe po cpun kam un me ju . Faleminderit !
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Pllum Pipeio - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7233&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Baba , kjo zemer po...
Lloji: Ese pershkruese
Ditet ikin, ashtu si javet , muajt , vitet ....Ikin pa u ndjere , ndersa dhimbja po me pervelon shpi...
Gjaku e Flamuri
Lloji: Ese pershkruese
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti...
uji i jetes
Lloji: Ese pershkruese
nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urd...
Gjuha jone
Lloji: Ese pershkruese
Gjuha jone
Te ben krenar te degjosh qe gjithesici nga ne flete shqip edhe sikur ne cdo cep te botes...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur nat...
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme....
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Tek po ecja neperate rruge,shikoj ne te dy krahet e mi disa peme,me gjethe shumengjyreshe,te cilat g...
Bardhesia e qytetit
Lloji: Ese pershkruese
Mbi guret e argjendte te qytetit,hena po derdh shkelqimin e saj.Mbi ujin e qete te lumit yjet kan...
Ndjenja
Lloji: Ese pershkruese
Le te themi se ndjeja akoma dicka , sikur skishte mbarur dhe donte te vazhdonte . Doja te vazhdoja p...
PRINDERIT <3 <3
Lloji: Ese pershkruese
Ku ka njeri me te mire se prindi? Ku ka me mire se buzeqeshja e perkrahja qe ata te japin cdo dite? ...
sikur te jem me i r...
Lloji: Ese pershkruese
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOG...
Ese per pranveren
Lloji: Ese pershkruese
Ashtu sic cdo stine qe ka bukurine e saj, dhe rendesine e saj edhe pranvera ka nje bukuri stinore. N...
Emri:
blerti
Email:
breishaelisjen@gmail.com
Komenti:
posi more shko e nbushu nuk te ka mesuar mami te flasesh mire budall
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
bukurie qemali
Email:
bukurieqemali@yahoo.com
Komenti:
Shume shume bukur ! Me ke kenaqur dhe jam kam derguar gjith shoqeve te mia qe i pershendes , qe i dua dhe me duan . Je me i miri .
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti