Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2021-04-15 19:06:54
Shikime: 6040
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 5

Titulli: Parku kombetar i Dajtit.

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Natyra.
Autori: Gloria Zhuli
Shkolla: Papa Kristo Negovani
Klasa: 8A
Qyteti: Erseke
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Parku kombetar i Dajtit eshte nje park mjaft i vizikuar nga shqipetaret dhe turistet e huaj.Ai ndodhet ne lindje te Tiranes.Dajti ka nje siperfaqe prej 3300 ha dhe eshte nje vend shume i pershtatshem per piknike familjare,sporte,lojera dhe aktivitete interesante.Ai ka nje bimesi te dendur dhe kjo e ben Dajtin nje nga siperfaqet me te gjelberuara te Shqiperise.Parku natyror i Dajtit eshte i njohur vecanerisht per pyjet.Ai ka vlera te vecanta turitike qe lidhen me klimen e shendetshme,ajrin e paster,pyllin e dendur,format e relievit,peizazhet e mrekullueshme etj.Dajti merr pamje po aq te bukur sa parajsa,ne stinen e dimrit per shkak te bores.Atje cdokush mund te shkoje nepermjet rruges automobilistike ose teleferikut.Te gjithe ata persona qe po kalojne nje periudhe teper stresuese duhet te vizitojne kete park kaq te mrekullueshem sepse ai ka nje pamje clodhese ,sidomos ne pranvere kur cicerimat e zogjve te shumellojshem formojne nje melodi tejet relaksuese dhe perkedhelese.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Gloria Zhuli - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7660&lloji=Tekst+pershkrues


Vepra te ngjashme
ulza bukuroshja e f...
Lloji: Tekst pershkrues
Ndonjëherë në bukurinë, ne shikojmë për turistik shumë larg, por ne nuk e shohim, prekim dh...
Një fundjavë në ...
Lloji: Tekst pershkrues
U nisa nga Tirana,në drejtim të Shishtavecit.Ai ndodhet në Kukës,në verilindje të Shqipërisë...
Jeta ime
Lloji: Tekst pershkrues
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shp...
Stina e fundit
Lloji: Tekst pershkrues
Ah dimer,dimer Je stina e fundit,por me e bukura.Je stina e fundit,por me zbavitesja .Je stina e fu...
Jeta pandemike
Lloji: Tekst pershkrues
Viti 2020 nuk ishte edhe aq me fat për ne.Ishte një vit me plot batica e zbatica, me humbje jetës...
Nje dite pune ne fs...
Lloji: Tekst pershkrues
Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te k...
Përshkruajmë një...
Lloji: Tekst pershkrues
NË KËTË PËRSHKRIM PËRSHKRUHET NJË SUVENIRE KU PARAQITET HEROI KOMBËTAR,GJERGJ KASTRIOT SKËND...
Faqe ditari
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? ...
Dashuria
Lloji: Tekst pershkrues
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për fa...
Nje dite vjeshte.
Lloji: Tekst pershkrues
Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te fort...
Bora e pare
Lloji: Tekst pershkrues
nje dit duke u zgjuar per tu nisur ne shkoll pash ne dritare se ishte bere gjithqka bardh mu duk se ...
Perendimi
Lloji: Tekst pershkrues
Kur vjen perendimi gjithe vendi mbulohet me nje drite te portokallte.Dielli fillon te humbase pak e ...


Komentet e fundit!

Emri: Qamete
Email: Wame @gamil. Com
Komenti: Shume bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.