Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-01-26 20:44:08
Shikime: 1542
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Komedia Hyjnore,

Lloji: Ese filozofike
Tema: Dashuria
Autori: Anna Çani
Shkolla: gjimnaz
Klasa: X
Qyteti: Tiranë
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Çdo njeri i dashuruar jo gjithmonë krijon "ëndërra jete" vetëm mr një person. Ka nga ata njerëz që nuk janë të sinqertë në dashurinë e tyre,ndjenjat e tyre,por janë gënjeshtarë,aktorë që e luajnë më së miri rolin e tyre prej të pafajshmi e të dashuruari. Dantja ishte një nga ata persona që e dashuronte me shpirt Beatriçen,edhe pse ajo vdiq. Ai ishte aq i dashuruar sa nuk e harroi deri në fund të jetës së tij. Fakti që ai shkoi në Ferr ishte se nuk e mbrojti dot Beatriçen. Sheshherë për njerëzit dashuria e parë mbetet dhe e fundit,si në rastin e Dantes. Por ka dhe raste kur njerëzit mësohen me dashurinë e dikujt dhe e përdorin atë. Pse degdisen në Ferr ishte pyetja?! Ja pra pse: Për shkak të përdorimit të dashurisë së tjetrit. Njerëzit janë të aftë ta bëjnë këtë. Gjithmonë kanë qenë. Si sot,si dje,si shekujt e kaluar,e kanë përdorur dashurinë për interes. Si psh. ... : Kur hyn në mes paraja,pushteti,mes dikujt që dashuron me zemër,por s'është i pasur dhe dikujt që dashuron me mendje dhe është i pasur,gjithnjë është zgjedhur alternativa e dytë,sepse njerëzit e kanë më të thjeshtë të mendojnë për të ardhmen e largët sesa të mendojnë për sot dhe nesër nëse dashurohen apo jo nga dikush. E ardhmja e largët për njerëzit është diçka që zgjedhin të mendojnë më së shumti,përpiqen ta parashikojnë,planifikojnë e organizojnë. Por harrojnë se po humbasin të tashmen dhe se nuk mund ta dimë se ç'do të ndodhë në atë "të ardhmen e largët" për të cilën ata mendojnë aq shumë. Vërtet mund të gënjejnë,njerëzit,mashtrojn ë,aktrojnë etj.,por ata s'mendojnë vetëm një moment se po veprojnë mirë apo gabim,se në fund të jetës do të shkojnë në Ferr apo Parajsë....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anna Çani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8018&lloji=Ese+filozofike


Vepra te ngjashme
udhetim jete
Lloji: Ese filozofike
Nuk mund te lahesh dy here ne te njejtin lume... Cdo gje rrjedh,rrjedh ose iken, ase kalon...sino...
Kur te mungon dikus...
Lloji: Ese filozofike
Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo e...
Thjesht....jeta. .....
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje loje pokeri qe ne e luajme cdo site. Varet se kujt i vijne letrat e mira .Enderrimtar...
"Sa shum"
Lloji: Ese filozofike
......"Sa shum"........ Nashta disa njerz, më kon ,harru...Sa shum të mira , i pata bo...E t...
Jeta eshte e bukur,...
Lloji: Ese filozofike
I gjalli ka lindur per te perjetesuar ndjenja,histori ,morale per te jetuar te bukuren te hidhuren t...
Gracka e njeriut
Lloji: Ese filozofike
Lumturi ne kete bote nuk ka,ka vetem therrmija te saj-thote Tolstoi.Iemancipuar me gjerat e perdits...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, t...
koha
Lloji: Ese filozofike
E di.Ne si njerz duam urrejm, gabojm, dashurojm, veprojm por ne shumicen e rasteve pendohemi.Jo pe...
Te jesh vetvetja!!
Lloji: Ese filozofike
Te jesh vetvetja do te thote te gjesh veten,ti japesh kohen e duhur vetes per te gjetur vlerat qe fs...
Aventurat e Diut
Lloji: Ese filozofike
Na ishte njehere nje djale i ri 16 vjec.Deshira e tij e madhe ishte te behej nje futbollist karderr....
Kujtime nga femijer...
Lloji: Ese filozofike
Cdo dite e me shume po rritem,e cdo dite e me shume po i largohem asaj pafajesise te atij vogelushi...
Mbarim vjeshte
Lloji: Ese filozofike
Te shuhesh pa gjurme eshte gjeja me e lehte qe ti mund te besh kur ke vendosur te largohesh nga vend...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.