Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-01-30 18:38:43
Shikime: 1101
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Zhgënjimi

Lloji: Ese filozofike
Tema: Zhgënjimi
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Tiranë
E-mail: Email eshte i fshehur!
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasësh besimin,të gënjehesh nga dikush duke të parë në sy etj...Për mua zhgënjëmi është një lloj ndjenje e veçantë. Them kështu sepse zhgënjimin jo të gjithë e përjetojnë. Ata njerëz të cilët e përjetojnë ose ndryshe(dhe më saktë)përballen,ballafaqohen me të jo gjithmonë pas një kohe të gjatë fillojmë të besojmë. Na mjafton të marrim një zhgënjim sado i vogël qoftë dhe nuk u besojmë më,jo atij personi nga i cili morëm zhgënjimin,por dhe tek personat e tjerë që na rrethojnë,tek shoqëria. Zhgënjimi është një ndjenjë e cila na rrëzon moralisht. Ka raste kur ndihemi të pafuqishëm për të bërë diçka prej zhgënjimit që kemi marrë,ka raste kur zhgënjimi është aq i madh sa nuk mund ta marrim veten përsëri për një kohë shumë mjaft të gjatë. Zhgënjimi gjithqhstu mund të quhet dhe si një nga ndjenjat që përjetohet më shumë gjatë jetës. Zhgënjime,rrëzime,ngritje-ul je...janë të gjitha pjesë të jetës dhe ç'është më e rëndësishmja vjen si pasojë e besimit të tepërt që kemi.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anna Çani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8026&lloji=Ese+filozofike


Vepra te ngjashme
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Një udhëtim imagj...
Lloji: Ese filozofike
Më kujtohet eksperimenti që bëmë me miqtë e mi shkencëtarë. Provuam të shihnim se çfarë nd...
Dibra
Lloji: Ese filozofike
Dibra vendi ku kan lindur dhe jan rritur prindrit e mi,ku bukuria dhe madheshtia e natyres dhe vendi...
Arti dhe enderrat j...
Lloji: Ese filozofike
Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realite...
Perse jemi ne toke ...
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.per...
''Te rrosh a te mos...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh?!Valle a s'eshte me mire te reflektosh?! Te lejosh mendimet e strukura ne n...
Të drejtat e njeri...
Lloji: Ese filozofike
Sanksionimi i të drejtave dhe lirive themelore në kushtetutë është tregues i nivelit të demokr...
Kush jam une ?
Lloji: Ese filozofike
Kush jam une?Eshte e veshtire ti japesh pergjigje pyetjes me te rendesishme filozofike.Si nje gjasht...
Ceshte jeta
Lloji: Ese filozofike
Ceshte jeta? Jeta eshte nje lufte qe duhet ta fitosh, nje det me stuhi qe duhet ta perballosh N...
Komedia Hyjnore,
Lloji: Ese filozofike
Pro apo kundër uni...
Lloji: Ese filozofike
Për mendimin tim është më mirë të kesh uniformë shkolle sesa të mos kesh. Nëse pyesni pse,k...
Qenie e cuditshme, ...
Lloji: Ese filozofike
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet ng...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.