Te jesh vetvetja do te thote te gjesh veten,ti japesh kohen e duhur vetes per te gjetur vlerat qe fshihen brenda teje.Te jesh vetvetja do te thote te flakesh tutje cdo mendim apo fyerje te njerezve te ndryshem.Te kuptosh qe askush nuk eshte perfekt.Ji i cmendur,ji qesharak neqofte se kjo eshte vertet ajo qe je.Nuk eshte budallallek te jesh i tille,perkundrazi budallallek eshte te perpiqesh te jesh ai cfare njerezit rreth teje duan.Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne vlerat e tua dhe ta shfaqesh ate pa ndrydhje apo dyshime.
Arritja me e madhe ne ditet e sotme eshte te jesh vetvetja ne nje bote qe kerkon te te shnderroje ne dicka tjeter.Shumica prej nesh kerkon perfeksionin dhe papritur humbet vetveten.
Shpesh kerkojme qe te ecim ne gjurmet e dikujt ose disa te tjereve dhe jemi aq te zene duke u perpjekur te jemi perfekt,saqe harrojme te ekzistojme.Rrembehemi nga vala e sforcimeve apo levizjeve fallco e duam te vizatojme nje personalitet krejt tjeter.Harrojme qe arti yne eshte me i bukur.Mjaft me nen hijen e perfeksionit,te mos e leme respektin per veten te na rreshqase nga duart.Te perpiqesh te ndryshosh do te thote te mos e duash veten tende,te mos e respektosh ate.Dhe kur humbet respektin per veten,ke humbur cdo gje.Madje do te ndalosh se ekzistuari.Ne syte e te tjereve do te mbetesh kopje e shemtuar e dikujt.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
ela
Email:
ela@gmail.com
Komenti:
Pa fjala vertet
Ndonjer njeriu e humbet Beaumont ne vetvete. Por AI do te kthehet perseri ne qofte se ti e beson ate ≧▽≦