Data e postimit: 2023-02-04 17:00:45
Shikime: 1848
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
‘’VDEKJA ESHTE AKT QE SHPAGUHET ME TE MIRAT QE BEHEN NE JETE’’
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht me vdekjen, miresine dhe perjetesine. Askujt nuk I kushton asgje te bej dicka te mire ne jete per veten dhe njerzit qe e rrethojne.Perkundrazi e ben ate nje njeri te mire , te dashur , e te paharrueshem edhe pasi largohet nga kjo bote. Nga kjo bote ku njerzit gezohen me trishtimin e tjetrit , nga kjo bote ku mbizoteron interesi dhe dashuria eshte vetem nje fjale abstrakte ne fjalorin e gjithkujt.
Por nga ana tjeter edhe keta njerez te mire a nuk vdesin edhe keta si te tjeret? A nuk perfundojne njesoj? Punon fort, nuk ndalesh, bie dhe perseri ngjitesh per te permbushur detyren deri ne fund. Arrin cdo gje qe ke dashur ne jete dhe si drita e fundit e tynelit shperblehemi me vdekjen. A eshte kjo e drejte??
Une mendoj qe te vdesesh per te mirat qe ben ne jete do te thote te jetosh ne perjetesi. Ndaj cdo njeri kujtohet per te mirat qe ka bere gjate gjithe jetes te tij.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Anxhela Stafa - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8031&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
me lini te flas
Lloji: Ese argumentuese
liria eshte mirqenja e gjithsecilit.
ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe nje...
|
Jam krenar/e qe ja...
Lloji: Ese argumentuese
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krena...
|
Pabarazia Gjinore
Lloji: Ese argumentuese
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqe...
|
gjaegjeze
Lloji: Ese argumentuese
jane 5 gropa me uje 3 gropa i pi lopa. sa gropa ngelen? dhe pse?...
|
Perrall valeve te j...
Lloji: Ese argumentuese
kam deshir ta gjejj kete liber sa me shpejttt perrall valeve te jetes...
|
Toleranca
Lloji: Ese argumentuese
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të ed...
|
GJYSHJA
Lloji: Ese argumentuese
Me shum dit po te kerkoj
NGA TI kosov frym emertoj
tani shpreh fjalet e
gjyshes shko moj bi sh...
|
vetja ime
Lloji: Ese argumentuese
SERXHO... ardhur ne kete bote nga nje gracke per shtimin e qenies njerezore qe quhet MARTESE.
Lindu...
|
Edukimi moral dhe s...
Lloji: Ese argumentuese
Problemet e edukates dhe ceshtjet e procesit te edukimit ne shoqerine tone jane bere me te paqar...
|
Gjuha Shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonê eshte thesar i dituris tone, ril...
|
erdhi pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve ...
|
Te duam dhe te mbro...
Lloji: Ese argumentuese
Krijimi i nje eseje me kete teme mendoje se eshte ese e lehte sepse ne me natyren takohemi cdo dite ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|