Data e postimit: 2023-07-09 17:11:54
Shikime: 978
|
|
Likes:
1
Dislikes:
0
Titulli:
Perendimi me i bukur i jetes sime
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Kur shikon perendimin e diellit te duket sikur je ne enderr. E pra,edhe me mua keshtu ndodh. Cdo fundjave ngjitem ne tarrace bashke me tim vella e shohim perendimin e diellit. E teksa perpiqem te shkruaj vargje shoh bukurite e natyres,perendimin e diellit,nen tingujt e muzikes,qe im vella vendos etj. Cdo gje duket aq e bukur sa nuk gjej dot fjale ta pershkruaj ate bukuri,ku qielli merr nje ngjyre te verdhe e perziere me me te kuqe,rete jane te bardha si bora etj. Perendimi i diellit eshte koha ime e preferuar e dites. Ne fakt,perendimi me i bukur i jetes sime ishte kur ne qiell nje re kishte marre formen e shkronjes "A". Isha e mrekulluar nga ajo qe shihja,sepse kurre ne jete dicka te tille s'kisha pare,por e pashe tani. Ne kete jete kashume gjerate bukura,qe syri jone nuk i shikon. Kur del hena,qielli erresohet e nata bie. Ne qiell shfaqen miliona yje qe duken si xixa.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Anna Cani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8135&lloji=Ese+filozofike
Vepra te ngjashme
Njeriu eshte farket...
Lloji: Ese filozofike
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,...
|
Vetvetja
Lloji: Ese filozofike
. Si ne lindje ashtu edhe ne perendim, eshte e mundur te shquash nje rrugetim qe neper shekuj e ka s...
|
Zhgënjimi
Lloji: Ese filozofike
Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasë...
|
Kujtime nga femijer...
Lloji: Ese filozofike
Cdo dite e me shume po rritem,e cdo dite e me shume po i largohem asaj pafajesise te atij vogelushi...
|
magjia e vepres se ...
Lloji: Ese filozofike
Don kishoti eshte nje veper per te cilen mundohemi qe ta kuptojme dhe te mesojme me teper rreth saj ...
|
bota
Lloji: Ese filozofike
bota rrotullohet qdo lumturi qe te esht mohuar do kthehet qdo lot qe ke derdhur do te numerohet qdo ...
|
LIRIA
Lloji: Ese filozofike
Shpirti eshte dicka hyjnor,te cilin vec Zoti di ta kontrolloje,ta shtyje drejt dashurise,ta largoje ...
|
Te rrosh apo te mos...
Lloji: Ese filozofike
Nje prej dilemave me te njohura me fame boterore eshte pikerisht dilema :te rrosh apo te mos rrosh?T...
|
Ndjena dhe endrra e...
Lloji: Ese filozofike
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe
e ndriqonte hena vezulluese e cila me...
|
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te...
Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
|
Rruga e Jetes
Lloji: Ese filozofike
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mund...
|
Si e mendoj të ard...
Lloji: Ese filozofike
Si çdokush tjetër edhe unë e përfytyroj të ardhmen time me ndryshime masive. Një e ardhme e rr...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|