Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-07-09 17:32:39
Shikime: 1053
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Arti dhe enderrat jane shume prane njera-tjetres

Lloji: Ese filozofike
Tema: Arti dhe enderrat jane shume prane njera-tjetres
Autori: Anna Cani
Shkolla: Gjimnazi 'Raqi Qirinxhi'
Klasa: Xc
Qyteti: Korce
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realitet. Arti dhe enderrat shprehin dicka. Ato te dyja jane sa te njejta,aq edhe te ndryshme. Endrra ka shume,por ato qe shprehen me ane te pikturimit,te artit mbeten perjete. Endrrat jane imazhe te cilat te zgjojne ndjesine e te krijuarit art. Cdokush mund te krijoje art sipas menyres se vet,por endrrat nuk jane te njejta. Pa art nuk ka endrra. Me ane te artit shume njerez shprehin gjendjen emocionale,shpirterore etj. Arti ka vlera te shumta,po ashtu edhe endrrat. Endrrat dhe arti jane prane njera-tjetres,sepse jane te varura nga njera-tjetra. Arti eshte dicka e bukur qe cdokush e sahpreh ndryshe. Endrrat jane dicka qe kur i imagjinojme ato duken sikur jemi ne nje bote tjeter ku vetem ne dime te shkojme. Cdo gje ne realitet jane te frymezuara nga endrrat dhe endrrat nga arti.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anna Cani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8136&lloji=Ese+filozofike


Vepra te ngjashme

Lloji: Ese filozofike
Kur ndodhesha përgjat brigjeve të dëshirave lundruese të kohës, unë jetoja brenda iluzioneve t...
vete suksesi drejt ...
Lloji: Ese filozofike
Suksesi...nje pike hapesire .ndoshta edhe pika me e larget tecilen ne njerezit jemi te destinuar ta ...
nje lamtumir
Lloji: Ese filozofike
nje lamtumir nje perqafim asgje me teper sdo jet shpirti im se me ty larg une e di jetoj shum pak nj...
Dalja e njeriut nga...
Lloji: Ese filozofike
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
Racizmi sipas meje
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj d...
Perse jemi ne toke ...
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.per...
kusherira e perjets...
Lloji: Ese filozofike
Po e filloj me nje peng te madh ne zemren time te vogel.E di qe te lendova pa mase "motrushe".Por am...
Shprese
Lloji: Ese filozofike
Shprese A kaq te ligj jemi? A kaq shume te keqija kemi bere ne ket...
SISTEMI
Lloji: Ese filozofike
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë...
Varferia
Lloji: Ese filozofike
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme t...
Gracka e njeriut
Lloji: Ese filozofike
Lumturi ne kete bote nuk ka,ka vetem therrmija te saj-thote Tolstoi.Iemancipuar me gjerat e perdits...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.