Data e postimit: 2023-08-14 00:43:01
Shikime: 1878
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
Si e mendoj të ardhmen e njerëzimit?
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Si çdokush tjetër edhe unë e përfytyroj të ardhmen time me ndryshime masive. Një e ardhme e rrethuar nga të gjitha anët nga teknologjia. E keqja në kohët fëmijëve dhe të rinjve u vjen nga teknologjia e shumtë që ata përdorin. Mendoj se qenia njerëzore do të pësojë ndryshime të mëdha. Do të ndryshojë si psh.:stilin e jetesës,aktivitetin fizik,veshjet,ushqimi etj. Gjithashtu mendoj se nga mungesa e oksigjenit do të jemi të detyruar ta blejmë atë. Nëse pyesni pse do të kemi nevojë përgjigjja ime është:Nëse ndërtohen fabrika të shumta si brenda dhe jashtë qyteteve sigurisht që ajri do të ndotet dhe për këtë arsye çdo gjë do të dëmtohet si psh...bimët. Ato fo të thahen dhe në vend të tyre do të shohim pemë artificiale dhe shtëpi në formë peme,të larta etj. Madje ndërtesat,pra pallatet që sot i kemi deri në 20 kate,në të ardhmen mund të jenë qiellgërvishtëse,që minimumi do të jenë 100 katëshe. Imagjinoj sikur makinat të ecin me anë të forcës magnetike. Dhe diçka që jo vetëm unë e mendoj,por edhe të tjerët është teletransporti nga një vend në tjetrin. Mendoj se në të ardhmen do të ketë më shumë teknologji se ç'e mendojmë ne të gjithë. E dini? Saherë që një bimë thahet në kopshtin tim më duket sikur thotë : "Natyra iu dha veten e saj që ju të jetonit,por ju tani po e shpërdoroni."
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Anna Cani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8142&lloji=Ese+filozofike
Vepra te ngjashme
Mbresa nga Shtepia ...
Lloji: Ese filozofike
Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhe...
|
dashuria
Lloji: Ese filozofike
te gjithe e dime se dashuria eshte reciproke po te gjithe ne biem brenda saj pa dashje dhe as nuk e ...
|
Guximi fiton!
Lloji: Ese filozofike
Guximi. Fiton apo humbet? E gjejme ne apo vjen vetë? Pytja qe te ndjell kureshtje ne trurin tend q...
|
ne dhe uji
Lloji: Ese filozofike
cfar do te ishim ne pa uje ??
nje pyetje sa e ditur nga gjithkush aq edhe retorike .ndalo nje momen...
|
”Te rrosh a te mo...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të le...
|
DINOSAURET
Lloji: Ese filozofike
Dinosauret kane jetuar para rreth 100 milon viteve.ka pasur dinosaure te ndryshem mishngrenes dhe bi...
|
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
|
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
|
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh
Te rrosh a te mos rrosh.?Eh ctrishtim,15 vite mbi krye I kam e qe tani per ...
|
SISTEMI
Lloji: Ese filozofike
SISTEMI
Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë...
|
Arti dhe enderrat j...
Lloji: Ese filozofike
Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realite...
|
Vdekja eshte e hesh...
Lloji: Ese filozofike
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nu...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|