Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7707
Data e postimit: 2021-07-13 16:02:24
Shikime: 3358
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 1

Titulli: Vetem e verteta eshte e bukur,e verteta dhe vetem ajo eshte e pelqyeshme!

Lloji: Ese filozofike
Tema: Gjithmone e verteta mbizoteron!
Autori: Luljeta Mahmuti
Shkolla: ''10 Korriku Dushk''
Klasa: X-A
Qyteti: Lushnje
E-mail: mahmuti.luljeta@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Larguar kilometra larg pertej te zakonshmes,per tu perballur me nje realitet te deshiruar por te veshtire per ta bere pjese te rrugetimit tend.Milje larg ne hapesiren pa mbarim,arrij te shoh yje tek shndrisin cdo pjese te erret dhe ku gjithcka arrin te kthehet ne me te bukuren!
Nje vije e holle me nje largesi te madhe,ndermjet drites dhe erresires,ndermjet realitetit dhe iluzionit,te vertetes dhe genjeshtres.Nje bote plot ngjyra ,papritur ne te vetmen drite shpetimi .Nje oqean pafund i veshur me dallget e misterit te genjeshtres.Nje udhe e vrazhde sikurse te mos kishte fund.
Lufte,gjithmone ne lufte per te kerkuar me te miren!
Shprese,shume shprese per te arritur te verteten!
Por vall,gjere ku arrin kjo e vertete?!Gjere sa vazhdon te kaperceje te pavertetat qe na rrethojne?!
Shpeshhere mohojme te vertetat dhe mbytemi ne detin e iluzioneve te krijuara prej nje mendjeje qe kerkon te kaperceje realitetin.Humbasim ekuilibrin .Pershtasim genjeshtren per te poseduar te verteten.Lodhemi nga drita qe ndricon e rrethon gjithcka ,mesohemi me erresiren ,me te thjeshten zgjedhje!
Endemi e tejcojme edhe me tej te pavertetat...Sa shume force ka ky njeri,force per tu perballur me humbjen.
Gjendemi perballe nje ure te gjate,ku dy anet e saj mbartin dy botekuptime te kunderta.Nga njera ane shihet nje rreze e forte ndricuese per te destinuar tek e drejta,ne te ndodhen disa pengesa,por qe tejkalohen,arrin ti mposhtesh,ke aq force!
Nga ana tjeter shihet nje nderlidhje midis se bukures dhe mashtrimit,terhiqesh lehte dhe rend,zvarrit edhe ate pjese qe ka mbetur tek ti,per kthim nga e verteta.Sa keq qe atehere nuk ka me kthim.Sa keq kur hijeshohesh pa kuptuar mire cte rrethon!Sa keq kur e vetmja pjese qe zoterojme per arsyetim turbullohet.S'arrin me te shoh gjerat ashtu sic jane.Trysnia e kohes shpesh te lekund aq forte,sa ky fill i holle midis genjeshtres dhe te vertetes hollohet aq shume,duke te bere te vraposh symbyllur drejt njeres,pa e ditur se drejt kujt!Eh sa e afert dhe e bukur eshte te ndjekesh ate me te drejten,ajo dhe vetem ajo eshte shpetimtarja.Nese te gjithe do te rendnin pas se drejtes,se vertetes,pa qene te epur pas zgjedhjeve te gabuara,atehere gjithe ekuilibri i botes do vihej ne rendin e duhur.Do te gezonim nje jete te paqte!Ne fund gjithmone e verteta eshte mbizoteruese,por harrohet fakti se per fat te keqje ende ne fillim te saj.Ka lekundje qe testojne ate cfare ti jene te vertete.Asgje s'mbaron.E verteta endet duke ndricuar,por pse askush se kerkon?!Pse rrezet e saj nuk i perdorin per te mbytur terrin e te pavertetave,si pjese e hedhur pas ne te kaluaren me kujtime jo te mira duke mos lejuar te vertetat te zevendesohen me genjeshtren per te udhetuar e per te arritur tek ditet qe jane ne vijim!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Luljeta Mahmuti - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Vetem+e+verteta+eshte+e+bukur%2Ce+verteta+dhe+vetem+ajo+eshte+e+pelqyeshme%21/7707


Vepra te ngjashme
''Te rrosh a te mos...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh?!Valle a s'eshte me mire te reflektosh?! Te lejosh mendimet e strukura ne n...
"Trembem par a se t...
Lloji: Ese shpjeguese
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjith...
E verteta dhe genje...
Lloji: Ese krahasuese
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane...
E verteta dhe genje...
Lloji: Ese krahasuese
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane...
E verteta
Lloji: Ese argumentuese
E verteta eshte nje fakt e cila gjithmon dominon. Cdo gje ne jete bazohet mbi te verteten. Cdo njer...
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...
Dashuria jone per d...
Lloji: Analize letrare
Sot kam nje arsye me shume,sot gjithcka eshte ndryshe!Vrullshem deshiroj te pershkoj cdo pjese qe pe...
"E verteta vret por...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle ja...
Bota e Ideve
Lloji: Ese argumentuese
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexont...
Per ty,mami
Lloji: Ese vleresuese
Mamushja ime e dashur,po te shikoj sot,ashtu siq te shikoja kur isha nje vajze e vogel,si engjellin ...
Absurditet
Lloji: Tekst filozofik
Gezuar njerez te kesaj bote! Gezuar… A eshte valle fjala e duhur? Sigurisht, eshte ajo cka i urojm...
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.