Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2024-02-05 11:07:37
Shikime: 783
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Ndjenja e dashurise ne letersi mes bukurise fizike dhe shpirterore

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ndjenja e dashurise ne letersi
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi"Sami Frashëri"
Klasa: 11B
Qyteti: Permet
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri bukurisë fizike dhe shpirtërore. Nëpërmjet vargjeve të buta dhe metaforave të rënda, ata kanë përshkruar bukurinë e fytyrës së dashurisë së tyre, duke e krahasuar me natyrën, diellin apo yjeve. Këto përshkrime fizike shpesh përforcohen me emocione të thella shpirtërore, siç janë dhimbja e humbjes, gëzimi i bashkëjetesës dhe zemërimi i ndarjes së pakërkueshme.

Megjithëse bukuria fizike ka qenë shpesh subjekt i përshkrimeve të dashurisë, poetët gjithashtu kanë theksuar rëndësinë e bukurisë së brendshme. Për ta, bukuria shpirtërore është ajo që e bën dashurinë të përjetueshme në mënyrë të vërtetë dhe të qëndrueshme. Nëpërmjet shkrimtarëve, shpirti i një personi është shpesh paraqitur si një oaz i qetësisë dhe i lumturisë, një vend ku dashuria merr formë dhe shpërfaqet në të gjitha aspektet e jetës. Për poetët, lidhja midis bukurisë fizike dhe atyre shpirtërore është e pazëvendësueshme, duke sjellë një gjendje të mrekullueshme të plotësisë dhe harmonisë.

Në fund, ndjenja e dashurisë në letërsi është një përbërës i pazëvendësueshëm i shpirtit njerëzor. Përmes fjaleve të shkrimeve, dashuria shpesh transformohet në një fuqi e pafund që nxit krijimin, frymëzimin dhe shërbesën ndaj njëri-tjetrit. Kështu, letërsia bëhet një rrugë për të shprehur thellësinë e ndjenjave të dashurisë, duke e përcjellë këtë bukuri nëpër shekuj dhe duke e bërë të përjetueshme për brezat e ardhshëm.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8213&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Ne zemren time jeto...
Lloji: Ese pershkruese
Ne zemren time jeton fjala liri -Cka eshte liria? Liria eshte nje koncept i veshti...
Klasa ime
Lloji: Ese pershkruese
Vitin e kaluar shkova ne klase te gjashte. Nje kalim i rendesishem per jeten time; n...
Gezimi i vitit te r...
Lloji: Ese pershkruese
Viti i Ri eshte nje feste e kendshme dhe plot hare. Kjo feste gezon te gjithë fëmijët anembanë ...
E ardhmja jone
Lloji: Ese pershkruese
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si...
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
Gjyshi im
Lloji: Ese pershkruese
Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Iken...
Lloji: Ese pershkruese
Ikën... Ai tashme ishte larguar nga kjo ...
Ditet e Dimrit
Lloji: Ese pershkruese
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kud...
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e q...
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe ...
Vëllau im
Lloji: Ese pershkruese
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.