Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1143
Data e postimit: 2013-04-15 01:37:03
Shikime: 8952
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 1

Titulli: Nje vend i quajtur Bote

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Nje vend i quajtur Bote
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Oqeanet tkurren, shtrihen. Detet praktikisht nuk ekzistojne. Ajri nuk eshte vetem autostrada e zogjve dhe e kafsheve te ndryshme te veshur me pupla dhe te pajisur me krahe, me krahe nga ato te vertetat jo nga ato te endrrave.
Kontinentet vrapojne vetem me nje klikim. Vendet fshijne kufijte e tyre, ose nese jo, I turbullojne.
Gjuhet studjohen, njihen, nuk jane problem; dhe koha,...Koha tani me shume se kurre eshte e parendesishme.

Tani mund te kthesh globin ne dhomen e jeteses, ta ndalosh me gishtin tregues dhe brenda disa oreve mund te jesh ne vendin e zgjedhur. Ne me pak se sekonda mund te kerkosh informacion ne lidhje me ate shtet, ne lidhje me fshatin me te fshehur, zakonet e tij, traditat, gjuha qe flitet, vendet e tij turistike dhe klimen...Dhe vetem me nje telefonate organizon nje largim idilik dhe te paharrueshem qe te meson format e jetes, persona dhe vende qe asnjehere nuk mendoje qe do ti shikoje, ose ndoshta I ke pare ne internet.

Kjo eshte bota jone aktuale, ne dispozicion me vetem nje klik, gjithnje e me shume e globalizuar, e nderkombetarizuar dhe gjithnje e me pak e cuditshme. Tani eshte kur jemi me afer per te qene "Qytetaret e Botes" sic theshte edhe Sokrati. Dhe kjo eshte dicka e bukur, qe te emocionon, te habit...Tani bota jone nuk eshte me e madhe se nje kokerr bizele, jo me shume se nje koker ulliri ose "oliva" sic do thonin ne Itali.
Ky eshte nje realitet tjeter, shume poetik. Eshte nje realitet qe duhet te na bashkoje sa me shume dhe te na beje qe ne te vertete te ndjejme se cfare sot jemi, "qytetaret e botes".

Kjo situate e re na ben qe te jemi me shume empatike per te kuptuar me mire kulturat qe na rrethojne, qe te jemi me afer tyre, qe te jemi me te ndikuar ose thjesht me te informuar. Duhet te njohim, te mesojme, te marrim informacione, imazhe, muzike... Te gjitha keto bejne qe te hapim mendjen, ta leme te fluturoje dhe te jemi te vetedijshem qe jo vetem ekziston realiteti jone, por cdo person, cdo shtet dhe kulture.

E gjitha kjo duhet te na beje persona me te mire dhe me te ndergjegjshem..., por akoma ekziston ndarja, akoma ekzistojne kufijte per disa dhe te tjere perpiqen te imponojne kulturen e tyre. Dhe te gjithe keta nuk kuptojne qe jane nje, dhe tani me shume se kurre jane nje e vetme.
Eshte politike. Eshte ekonomi. Eshte marrezi njerezore dhe si gjithmone, poezia eshte e injoruar pavaresisht bukurise se saj te padiskutueshme.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dorina.D - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=1143


Vepra te ngjashme
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese pershkruese
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush ...
Bota e Ideve
Lloji: Ese argumentuese
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexont...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Shoqeria ,pjese e j...
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me ...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Ne jemi cfare hame!
Lloji: Ese pershkruese
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jet...
Kujtimet
Lloji: Pershkrim
Me ka marre malli per te qeshurat e lumtura.Mbidheshim se bashku dhe ishim te hareshem ,po tani ku n...
Ngrohja globale
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta sh...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Filozofia
Lloji: Hartim
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... N...
Nje faqe nga ditari...
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E ...


Komentet e fundit!

Emri: elona xara
Email: elonaxara@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Flm Donika. Eshte gje e bukur qe merresh me shkrime te tilla :)
  Pergjigju

Emri: Donika
Email: pati_anto@live.com
Komenti: Epo ,Me le pa fjale edhe une merrem me shkrime te njelloja si ti bravoo te qofte
  Pergjigju
Emri: jeta
Email: jeta.zguro@yahoo.it
Komenti: ste besoj, perderisa skam pare asgje tenden ketu.

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Fatkeqesisht...Flm Elda :))
  Pergjigju

Emri: Elda JP
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: njerezit duan ate qe nuk kane, ndersa poezine me gjithe bukurine e vet e kane para syve dhe e injorojne.. shume e bukur dorina
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.