Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8122
Data e postimit: 2023-06-04 11:17:35
Shikime: 959
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 0

Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës: Fuqia dhe Ndryshimi i Rolit të Femrave të Ditëve të Sotme

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Fuqia dhe Ndryshimi i Rolit të Femrave të Ditëve të Sotme
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 10
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave
Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsideroheshin zakonisht si pronë e burrave dhe nuk kishin asnjë autoritet apo të drejtë vendimmarrjeje. Megjithatë, në kohën moderne, femrat janë ndryshuar dhe kanë fituar një pozicion të barabartë në shoqëri. Ato kanë fituar pavarësinë e tyre financiare dhe politike, janë të pranishme në pozita të rëndësishme në biznes, politikë dhe shkencë. Sot, femrat janë të afta të bëjnë zgjedhjet e tyre vetë, të ndërtojnë karrierën e tyre dhe të realizojnë potencialet e tyre në mënyrë të barabartë me burrat.
Paragrafi 2: Dëshira për vetëdeterminim dhe lirinë e zgjedhjes
Ndërsa Helenës së Trojës iu desh të pranojë destinin e saj dhe të shkojë në spitalinë e Trojës, femrat e ditëve të sotme janë të vendosura të luftojnë për vetëdeterminimin dhe të kenë kontroll mbi jetën e tyre. Ata kërkojnë të kenë të drejtën për të zgjedhur partnerin e tyre, karrierën, jetën seksuale dhe të drejtat e tyre reproduktive. Helenës së Trojës iu mohua e drejta për të vendosur për veten, ndërsa femrat e sotme nuk pranojnë që të vuajnë nën autoritetin e tjetërkujt dhe synojnë të vendosin për veten e tyre në çdo aspekt të jetës.
Paragrafi 3: Femrat si pjesëmarrëse aktive në politikë dhe diplomaci
Në periudhën e Helenës së Trojës, femrat kishin një rol pasiv në politikë dhe diplomaci. Ata nuk kishin mundësi të ndikojnë në vendimet që merrnin burrat për ta. Sot, femrat janë të angazhuara në politikë dhe diplomaci në nivel global. Ata zënë postet e larta në qeveri, organizata ndërkombëtare dhe misionet diplomatike. Femrat moderne përfaqësojnë shoqërinë në bisedimet e rëndësishme ndërkombëtare dhe luajnë një rol të rëndësishëm në zgjidhjen e konflikteve dhe ndërtimin e paqes.
Paragrafi 4: Femrat si pionierë në shkencë dhe teknologji
Helenës së Trojës nuk iu dha mundësia të zhvillohej dhe të kontribuonte në shkencë dhe teknologji. Sot, femrat janë të pranishme në fushat e shkencës dhe teknologjisë dhe kanë bërë kontribute të shumta në këto fusha. Ata janë inxhinierë, shkencëtarë, programuese, dhe krijojnë inovacione të mëdha. Përkatësia e femrave të ditëve të sotme në shkencë dhe teknologji tregon se fuqia e tyre intelektuale është e pandalshme dhe mund të shërbejë si inspirim për brezat e ardhshëm.
Përfundimi:
Aktu alizimi i Helenës së Trojës me femrat e ditëve të sotme reflekton ndryshimin e madh në mënyrën se si femrat trajtohen dhe percaktohen në shoqëri. Nga pavarësia e tyre financiare dhe politike deri te lufta për vetëdeterminim dhe lirinë e zgjedhjes, femrat moderne tregojnë një fuqi dhe vlera të pandalshme. Duke u angazhuar në politikë, diplomaci, shkencë dhe teknologji, ato po ndryshojnë paragjykimet dhe shkëmbejnë botën për të mirë. Është e rëndësishme të nderojmë arritjet dhe përpjekjet e femrave të ditëve të sotme dhe të vazhdojmë të punojmë drejt barazisë së vërtetë gjinore në të ardhmen.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=8122


Vepra te ngjashme
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
Medea dhe Femrat So...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është...
Titulli: Aktualizim...
Lloji: Ese informuese
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë...
Bukuria femërore b...
Lloji: Ese shpjeguese
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranen...
Nëse mund të ishi...
Lloji: Ese argumentuese
"Të gjithë janë gjeni, por nëse gjykoni një peshk me aftësinë e tij për të ngjitur një pem...
Dilema e se ardhme...
Lloji: Ese argumentuese
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si n...
E denuar sepse jam ...
Lloji: Ese argumentuese
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren ti...
Moda eshte e rendes...
Lloji: Ese vleresuese
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili ë...
Racizmi
Lloji: Ese argumentuese
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskr...
Froni i tradhetuar
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar" Titulli: Froni i ...
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese pershkruese
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq ...
A ka donkishotizëm...
Lloji: Ese argumentuese



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.