Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5992
Data e postimit: 2017-11-02 14:00:38
Shikime: 64529
Raporto

Likes: 98 Dislikes: 16

Titulli: Bullizmi

Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Dhuna
Autori: Armela Braka
Shkolla: Mark Dashi
Klasa: 8A
Qyteti: Fier
E-mail: armelabraka25@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenomen shoqeror qe po behet gjithnje e me shqetesues. I shqiperuer do te thote kercenim e eshte nje fenomen qe po shtohet dita-dites. Bullizmi mund te kete karakter fizik ose psikologjik. Ai ndodh kryesisht gjate periudhes delikate e problematike te adoleshences. Disa adoleshente e ndiejne veten mbizoterues ne lidhje me bashkemoshataret e tyre. Kjo nxit fenomenin e bullizmit ndermjet tyre. Kryesisht bullohen adoleshentet e pambrojtur e te vetmuar. Bullizmi sjell pasoja mjaft te renda te cilat çojne deri ne vetevrasje. Personat qe bullojne mendojne se duke i viktimizuar te tjeret ndiejne kenaqesi dhe permbushje. Por nuk mund te ndihesh asnjehere i lumtur kur te tjeret vuajne prej teje. Para se te viktimizojne bashkemoshatret tane duhet te mbeshtetemi ne parimin: ''Sillu me te tjeret ashtu siç do te doje te silleshin ata me ty!''. Si do te ndiheshim ne po te ishim ne vendin e tyre? Sjellja eshte reciproke. Nese sillemi mire me te tjeret dhe ata do te na trjtojne me te njejten monedhe, duke na falur dashuri e duke na respektuar. Nese i tallim dhe ushtrojme dhune mbi te tjeret sta do te na respektojne vetem per shkak te frikes ose shume shpejt do te mbetemi vetem,te menjanuar nga te tjeret. Nje rol te rendesishem ne kete fenomen luajne edhe shkollat te cilat duhet te nxisin frymen e bashkimit e te barazise ndermjet nxenesve e te largojne ate te perçarjes e te epersise. Jemi qenie te gjalla e si te tille asnjeri prej nesh nuk eshte i perkryer. Gjithsecili ka veset e veta, problemet e mangesite e veta, sikurese ka edhe vyrtytet e tij qe e dallojne nga njerezit e tjere. Por ne fund te gjithe jemi qytetar te kesaj bote te madhe. Megjithese ne drejtime te ndryshme te gjithe pershkojme te njejten rruge te quajtur jete. Ta shijojme femijerine tone, ta shijojme periudhen e bukur te adoleshences. Cfare do te mbjellim do te korrim. Nese falim urrejtje do te marrim urrejtje e nese falim dashuri do te marrim dashuri. Ta largojme bullizmin, kete fenomen qe po shkateron femijerine tone te bukur e te pafajshme, ta largojme bullizmin qe po shkaterron jetet tona, ta largojme bullizmin qe lendon, ta largojme bullizmin qe vret, Ne e kemi ne dore boten tone, ne e kemi ne dore jeten tone. Le te krijojme nje bote me te dashur, me me pak dhune, me me shume perqafime, te falim e te marrim dashuri, te japim e te marrim ndihme. Vetem ne kete menyre do te ndihemi te gjithe te lumtur.

Jam perpjekur qe nepermjet kesaj eseje te pasqyroj gjendjen aktuale te shume adoleshenteve ne diten e soteme dhe nepermjet argumentave t'i bind ''te fortet'' ta ndryshojne sjelljen e tyre. Shpresoj qe kjo ese te jete nje reflektim per te gjithe ne dhe mesazhi qe kam dashur te percjell te perçohet tek te gjithe lexuesit. Ju ftoj ta ndiqni.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Armela Braka - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese+bindese&id=5992


Vepra te ngjashme
Pse duhet ta ndaloj...
Lloji: Thirrje
Bullizmi eshte nje fenomen qe po shqeteson te gjithe shoqerit e botes. Me te prekurit ndaj saj jan j...
Bullizmi
Lloji: Analize letrare
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nj...
Te degjosh te tjere...
Lloji: Ese argumentuese
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese argumentuese
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here k...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje me...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Te gabosh dhe te fa...
Lloji: Ese filozofike
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gab...
Jeta
Lloji: Ese informuese
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo...


Komentet e fundit!

Emri: kakkakkaskaskkaskkskskksaaks
Email: shshskajs@gmail.com
Komenti: :":":":":":"""
  Pergjigju

Emri: ASIJE
Email: asijemoli@gmail.com
Komenti: me pelqen shume eseja juaj .vazhdoni te beni te tilla krijime sepse ke nje mendje shum te ndritur
  Pergjigju

Emri: ASIJE
Email: asijemoli@gmail.com
Komenti: ME pelqen shume eseja juaj jam ne klase te tete dhe kjo ese me duhej per detyern e portofolit ne lenden e ghuhes. vazhdo te besh te tilla krijime
  Pergjigju

Emri: drin
Email: drin123@gmail.com
Komenti: Bravoooo
  Pergjigju

Emri: Franceska
Email: franceska@gmail.com
Komenti: Bravo shum e bukur eseja perciell nje mesazh shum domethense
  Pergjigju

Emri: ridi
Email: ilirtopciu1@gmail.com
Komenti: shume bukur bravo me ndihmuat te bej projektin
  Pergjigju

Emri: ridi
Email: ilirtopciu1@gmail.com
Komenti: bravo, ishte super ese me ndihmuat te plotesoja projektin
  Pergjigju

Emri: kled
Email: hasan.hasan@gmail.com
Komenti: me pelqeu shume
  Pergjigju

Emri: Klea
Email: kleahoxha95@gmail.com
Komenti: bravo super ese
  Pergjigju

Emri: Sabrina
Email: sabrinasinanaj@gmail.com
Komenti: Shume flm qe me ndihmove per te ber esene e gjuhes! Shume e bukur eseja percjell nje mesazh shume domethenes ku tregohet nje e ver8 e hidhur e jetes!
  Pergjigju

Emri: kiki
Email: nadiagaj@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: adela
Email: adelademiri03@gmail.com
Komenti: Jm shm dakort me mesazhin qe percjjell kjo ese ... Me ben qe un te ndergjegjsohem akm me shum!!
  Pergjigju

Emri: adela
Email: adelademiri03@gmail.com
Komenti: Jm shm dakort me mesazhin qe percjjell kjo ese ... Me ben qe un te ndergjegjsohem akm me shum!!
  Pergjigju

Emri: jam vajz
Email: vajzaevajzes@hotmail.com
Komenti: se kam lexu faree se ishte shume e gjat mij se cje tu bo ti ...
  Pergjigju

Emri: Arbi
Email: dephedislu@hs130.com
Komenti: Jo keq, por mendoj se eseja do te jete shume me e bukur nese perpiqesh ta ndash ne paragrafe.
  Pergjigju

Emri: anila
Email: anilamuja22@gmail.com
Komenti: kjo ese me beri te lotoj sepse me te vertet ky edhte realiteti qe ne po perballemi gjdo dite e me shummmm.jam shum e lenduar nga krto njerez
  Pergjigju

Emri: Ana
Email: hatixhesulltan1@outlook.com
Komenti: Me duket sikur e kam par edhe ne nje vend tjeter kte ese.Nuk esht mir te kopjosh po mir esht ti besh vet.
  Pergjigju
Emri: evisa
Email: evisacelami@hotmail.com
Komenti: Ose mund ta kete kopjuar dikush tjeter nga kjo. Ku i dihet


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.