Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3775
Data e postimit: 2015-02-17 17:38:15
Shikime: 7359
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Nje nga problemet mjedisore te trevave shqiptare

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Demtimi i biodiversitetit dhe i siperfaqes se gjelber
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovincani@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Demtimi i biodiversitetit eshte nje nga problemet mjedisore te trevave shqiptare.Biodiversiteti eshte demtuar nga prerja e pyjeve e bimesise perreth qendrave industriale e te banuara,nga zjarret ne pyje,aq te shpeshta dhe te medha,sidomos ne vitin 2006-2007,perdorimi tej normave i kimikateve ne bujqesi,nga ndotjet e ajrit,ujit dhe tokes,nga degradimi,shkreterizimi i peisazheve etj.Per pasoje eshte degraduar mbulesa bimore e zvogeluar siperfaqja e pyjeve.Tek ndikimi i njeriut mbi bimesine dhe boten shtazore ne Shqiperi jane zhdukur lloje te ndryshme gjallesash,ndersa shume te tjera jane rrezikuar qe te zhduken.Si pasoje e bonifikimeve e shkripezimeve te tokave u demtuan habitate te bimeve higrolife,halofile etj.Biodiversiteti dhe ne teresi e gjithe bota e gjalle duhet te mbrohet me cdo kusht,sepse sigurojne burimet e jetes se njeriut dhe larime e produkteve ushqimore.Prej pyjeve merret lenda e drurit,bimet mjekesore,bime dekorative etj.Ata krijojne mjedise per clodhje dhe turizem,mbrojne token nga erozioni,perbejne mjediset ku jetojne shume kafshe te egra,permiresojne klimen dhe rrjedhjet ujore,ndihmojne ne pastrimin e ajrit te ndotur me pluhura e bloze.Ndaj ata quhen edhe "mushkerite" e nje vendi.Te demtosh pyjet dhe bimesine,eshte njesoj sikur te demtosh mushkerite e tua.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra/3775


Vepra te ngjashme
ndotja e natyres dh...
Lloji: Ese argumentuese
Natyra eshte gjithcka ne kemi ajo eshte e brishte dhe demtohet lehte.Nje menyre e mbrojtjes se natyr...
Mjedisi
Lloji: Ese shpjeguese
Mjedisi eshte ambienti ku ne jetojme,lindim,rritemi dhe vdesim.Ajri qe thithim eshte dhurate e natyr...
Eksperimentet ne ka...
Lloji: Ese argumentuese
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ...
pylli i masakruar
Lloji: Ese argumentuese
Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet p...
mjedisi ku ne jetoj...
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gj...
KORCA
Lloji: Ese pershkruese
Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse...
arsimi
Lloji: Ese informuese
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dh...
Mjedisi dhe ne.
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dh...
Thenie te vjetra
Lloji: Thenie
Asgje nuk mund te krahasohet me jeten e njeriut vec familjes e cila duhet te mbrohet ne cdo kusht , ...
Valbona
Lloji: Ese pershkruese
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish inte...
qeni
Lloji: Pershkrim
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te ...
Nese ekziston mreku...
Lloji: Ese argumentuese
Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta esh...


Komentet e fundit!

Emri: samanta
Email: samantagryka@gmail.com
Komenti: bkr
  Pergjigju

Emri: sana
Email: sanakullolli@gmail.com
Komenti: Shume mire eseja.BRavo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.