Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-05-10 10:35:54
Shikime: 12889
Raporto

Likes: 49 Dislikes: 13

Titulli: Qyteti i gabimeve te medha

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ishulli
Autori: Iljas Pemaj
Shkolla: Niket Dardani
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte ose te ngaterruara. Nuk e kuptova se cfare po ndodhte por kur po ecja pashe nje mikun tim shume te ngushte. Ai dukej i dobet dhe mezi fliste por kur u afrova nuk ai as me vuri re. U mundova te flisja me te por ai mezi fliste. Me ne fund filloi te fliste tamam por kur kalonte ndonje njeri prane ai fliste kurrkund. Shkova ne nje qoshke ku nuk kishte njeri dhe nuk mund te na shikonte njeri. Ai i trembur me tha: ‘‘IK QE KETU DHE MOS U KTHE KURRE’’. Po pse?.
KY QYTET NUK ESHTE PER TY, LARGOHU SA ME PARE PERPARA SE TE TE NDODHE NDONJE GJE’’. Ky qytet eshte me i keqi nga te gjithe. Ky qytet quhet: ‘‘Qyteti i Gabimeve te Medha’’. Ketu nuk te fal askush ketu ndodh edhe me e keqja. Ik qe ketu sa me pare. Fillova te vrapoja sa me shpejt te mundja. Kur arrita te dilja pashe qe kur ktheva koken ajo ishte zhdukur.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Iljas Pemaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/7269


Vepra te ngjashme
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese pershkruese
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq ...
Librat
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
Nje person i dashur...
Lloji: Ese pershkruese
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shu...
natyra
Lloji: Ese pershkruese
NATYRA Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje n...
Familja ime dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto em...
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e ...
dashuria e nenes
Lloji: Ese pershkruese
dashuria e nenes eshte ngrohtesia dhe mbeshtetja me e forte .gjithmone duhet ta dime se nena eshte a...
Valbona
Lloji: Ese pershkruese
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish inte...
Lahuta e malcis
Lloji: Ese pershkruese
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. M...
Enderrimi
Lloji: Ese pershkruese
A eshte enderrimi shkas i gjerave qe ne krijojme dhe bejme?Ne qender te enderrimit eshte perjetimi p...


Komentet e fundit!

Emri: Albana
Email: Unknown@hotmail.com
Komenti: Shume mire Por paska shum fantazi bravoooo😁😁
  Pergjigju

Emri: armir
Email: armir-pemaj@hotmail.com
Komenti: Jo keq
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.