Data e postimit: 2017-03-13 00:19:13
Shikime: 3107
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
Iluzione
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Eshte faji im qe i pershkruaj netet si ylber ... Te hesht kur bota shembet ? Te pertyp ate qe nuk mundem ? Humba gjumin cdo nat , a eshte edhe kjo nje prov kunder meje ? Fillova te emertoj emrat nga fundi , keshtu me pelqente. I dua duart e mia , edhe pse ato nuk me duan . Perpiqem gjithnje te shoh enderra te pamunduar . Luftoj ne luftera qe nuk mund ti fitoj. E pranoj ... Fshije emrin tim nga lista . Me nxirr jasht loje . Mos me be pjes te lumturis tende te piset . Ty nuk te interesuan lotet e mi . As mua nuk me interesojne lotet e tu . Dhe nuk kam nevoj per lutjet e tua fallco ... Jepni vendimin ne mungesen time. Ku mund ta burgosesh nje te merguar. A mund tua vesh prangat hijeve ? Hapu mos nderhyj ne rruget ku nuk mund te shkelesh ...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Klaudjo - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Iluzione/5687
Vepra te ngjashme
Ne jemi ketu ne tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu te gjithe per nje qellim...Qellimi im eshte te mesoj shume gjera e te jem e sukseshme,q...
|
Thjesht....jeta. .....
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje loje pokeri qe ne e luajme cdo site. Varet se kujt i vijne letrat e mira .Enderrimtar...
|
Alegoria e shpelles...
Lloji: Ese filozofike
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të h...
|
une Milosaoja
Lloji: Ese filozofike
Une Milosao
Une shpirti i tij (Milosaos) u shkeputa nga trupi, gjaku i te cilit lagu ate dite to...
|
Njeriu pёrball dil...
Lloji: Ese filozofike
Era tё ledhaton kёndshёm fytyrёn. Disa vendosin tё ia kthejnё shpinёn e disa tё tjerё ndie...
|
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
|
ese
Lloji: Ese filozofike
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta ...
|
Vogëlushi im
Lloji: Ese filozofike
Porosia e babait
Kur kthehem pas, në hapat e padukshëm të kujtimeve, më kujtohet dita e parë k...
|
Kthe syte nga vetja...
Lloji: Ese filozofike
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshm...
|
Gracka e njeriut
Lloji: Ese filozofike
Lumturi ne kete bote nuk ka,ka vetem therrmija te saj-thote Tolstoi.Iemancipuar me gjerat e perdits...
|
"Nëse humbet guxim...
Lloji: Ese filozofike
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dh...
|
Të drejtat e njeri...
Lloji: Ese filozofike
Sanksionimi i të drejtave dhe lirive themelore në kushtetutë është tregues i nivelit të demokr...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|