Ne jemi ketu ne Toke per te...
Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish ne nje perfundim rreth kesaj teme, nuk duhet thjesht te besh pyetje pafund, duke ditur qe ti je i vetmi person qe po i degjon ato. Arsyeja qe ne jemi ketu eshte qe ne te shohim gezim, mjerim, trishtim, urrejtje dhe dashuri ne te njejten kohe.Ndoshta askush nuk ka gjithcka qe ai ne vetvete deshiron ose keshtu e konsideron ti sepse nese ti di te kontrollosh ate qe ti ke atehere ti mund te kesh gjithcka. Ndonjehere, fakti qe kjo Toke eshte thjesht nje mjergull qe mund te largohet sa hap e mbyll syte, te frikson, por arsyeja qe ne jemi ketu mund te jete nje prove per te shkuar ne nje bote krejt tjeter. Kornizat qe na ka krijuar realiteti, bejne qe ne te jemi thjeshte te zakonshem, por ajo qe ne e quajme ketu te pamundur ndoshta ne nje bote tjeter mund te jete thjesht e zakonshme.
Per ne njerezit, jeta eshte te shfrytezosh cdo mundesi qe te jepet dhe per ne kjo mundesieshte pasuria. Por a nuk e keni menduar ndonjehere qe njeriu edhe nese ka gjithcka deshiron qe te kete edhe me shume?! Edhe nese zoteron Token deshiron qe te zoteroje edhe Universin...
Arsyeja qe ne kemi lindur, shkelur dhe egzistuar ne kete TOKE, mund te jete thjesht nje prove, ose ndoshta arsyeja qe ne jemi ketu eshte per t'u larguar prej ketej.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
hakuro
Email:
hakurotuqivrima@gmail.com
Komenti:
me ese vk skm pa o eda tpakten ta kishe bo me teme un jam ne toke per te... ps:mduhet per detyrat e shpis
Emri:
ylli
Email:
ylli.com@gmail.com
Komenti:
sh bkr ama do ishte me bkr po te jesh me e sig jo te thuash mund te jet nje prove mund te jet ... ama me plq sh fig letrare qe ke perdorur