Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8140
Data e postimit: 2023-08-08 20:40:46
Shikime: 603
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Pro apo kundër uniformave në shkollë?

Lloji: Ese filozofike
Tema: Uniformat
Autori: Anna Cani
Shkolla: Gjimnazi 'Raqi Qirinxhi'
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: canianna@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Për mendimin tim është më mirë të kesh uniformë shkolle sesa të mos kesh. Nëse pyesni pse,ka disa arsye si psh.:
-nuk mendon se çdo veshësh çdo ditë apo se çfarë modeli do i bësh flokët sepse ke uniformë shkolle që mund ts veshësh çdo ditë,plus që lehtëson rutinën e mëngjesit sepse në vend që të nxitosh për të gjetur një veshje të përshtatshme për në shkollë vesh uniformën. Ndonjëherë ndodh që prindërit e nxënësvevtë mos kenë të ardhura të mjaftueshme për të blerë veshje të ndryshme për fëmijët e tyre dhr në këtë rast,pra nëse shkollat kanë uniformë atëherë u vijnë në ndihmë jo vetëm të një nxënësi por të të gjithë nxënësve të shkollës. Por përveç të mirave kjo gjë ka edhe të metat ose ndryshe të këqijat e veta. Veshja e detyrueshme e uniformave të shkollës mund të sjellë disa pakënaqësi tek nxënësit,pasi ata do të ndihen keq. Por jo vetëm nxënësit ama edhe prindërit të cilët duhet të shpenzojnë për të bërë uniformat e femijëve të tyre. Me pak fjalë unë jam pro uniformave në shkollë sepse nuk fo më duhej të zgjidhja veshjen e përshtatshme për në shkollë për shkak se do të kisha uniformën. Ama për disa nxënës mund të mos jetë diçka e mirë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anna Cani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Pro+apo+kund%C3%ABr+uniformave+n%C3%AB+shkoll%C3%AB%3F/8140


Vepra te ngjashme
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
Jeta pandemike
Lloji: Tekst pershkrues
Viti 2020 nuk ishte edhe aq me fat për ne.Ishte një vit me plot batica e zbatica, me humbje jetës...
Shkolla si vend i d...
Lloji: Hartim
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Int...
Jeta ne ditet e sot...
Lloji: Analize letrare
N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët ...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Kush jam une?
Lloji: Ese argumentuese
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe nj...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Arsimi
Lloji: Hartim
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi ...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
nje zile
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të je...
ese per shkollen
Lloji: Ese pershkruese
Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo ë...
shkolla e qytetit d...
Lloji: Ese argumentuese bindese
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK E...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.