Data e postimit: 2020-05-14 21:55:59
Shikime: 3898
|
|
Likes:
0
Dislikes:
0
Titulli:
Motrat e mia
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Motrat e Mia te dhashura shpiryat e mi ju jeni shkaqet qe une jetoj shpirtat e mi.I lutem zotit qe ju te jeni mire e te jeni te lumtura motrat e mia.Motra Ime e madhe ti je bamirsee dhe punon ne xhamin e Tabakve zoti ta befte mbare qe i ndihmon njerzit .Motra Ime e vogel belsira jone ti je pianistja ime e Vogel ti je zemra ime .jam krenare qe ju kam ju motra zemrat e mia.
Motrat e Mia Lediana dhe Abel ju dua shum zemrat e mia.ju puth motra Juan😘😘
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Motrat+e+mia/7280
Vepra te ngjashme
Nëna
Lloji: Ese pershkruese
A ka emer me te embel sesa emri nene.....
Kur je semur ajo te sheron,kur je ne hidherim ajo te gezo...
|
Atdheu Im
Lloji: Ese pershkruese
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova.
Qdo mergimtar e ka të vësh...
|
perrallat jane pasq...
Lloji: Ese pershkruese
Perrallat jane pasqyre e jetessone:
Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nis...
|
Paqja ne bote
Lloji: Ese pershkruese
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk...
|
Tik-Tak Koha
Lloji: Ese pershkruese
Tik-tak, tik-tak, Tik... Orandalon! Hedh syte perreth shikoj fytyra njerezish qe qeshin,soh nje vajz...
|
pushimet verore
Lloji: Ese pershkruese
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veq...
|
pasioni im me mreku...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.P...
|
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine.
Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet.
oh Dashuri...
|
shoku im
Lloji: Ese pershkruese
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shend...
|
Natë, 24 dhjetor!
Lloji: Ese pershkruese
Natë, 24 dhjetor 2016,
Një natë e errët dhe e ftohtë dimri. Ashtu ishte edhe nata në të cil...
|
Buze Ekzistences Se...
Lloji: Ese pershkruese
Ne fillim ishte vetem nje kujtim dhe pastaj nje realitet ne te cilin u ktheva. Elakturus, nje planet...
|
Pse jetojme
Lloji: Ese pershkruese
Lumturohemi me faktin që jetojmë në këtë jetë, që na pushton fort nën krahët e saj dhe na d...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|