Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7203
Data e postimit: 2020-04-20 21:24:16
Shikime: 3342
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 1

Titulli: Libri

Lloji: Ese filozofike
Tema: Rendesia e librave.
Autori: Geraldo Xhina
Shkolla: Jashar Hoxha
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: gerixhina6@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nese rete mbulojne diellin serish ai do te ndricoje.Edhe sikur boten ta kaploje nata gjithmone do te kete nje te neserme qe dielli do te ngrihet madheshtor.Duhet qe gjithashtu te dini se sic cdo e mire e ka nje te keqe edhe nje e keqe e ka nje te mire.Ajo cka po mundohem te them eshte se kete situate ku te gjithe ndodhen mund ta ktheni ne favorin tuaj.Kohen qe me pare punonit,shkonit ne shkolle apo luanit tani mund ta perdorni per te kaluar me shume kohe me familjen tuaj,mund te shfrytezoni kohen per te bere ate cka me pare koha nuk ua mundesonte dhe sigurisht ajo cka po mundohesha te thoja qe nga fillimi eshte te lexoni libra.Te lexosh eshte nje nder mrekullite e cila beri te mundur zhvillimin e njerezimit.Ka shume njerez ne kete bote kalimtare qe ia kane kushtuar jeten e tyre librave.Per shumicen e njerezve libri eshte nje thesar I cili permban pasurine me te vlefshme e cila nuk mund te blihet,ai permban”Diturine”.Libri I ka treguar vlerat e tij per kedo qe I ka dhene kohen e duhur qofte kjo kenaqesia e te zbuluarit gjera te reja apo ai momenti I qetesise qe cdokush kerkon ta kete qofte dhe per pak.Te relakson,te qeteson,te ndrit,te zbukuron,te ben te shohesh cdo moment te jetes ndryshe nga te tjeret.Nje nga gabimet me te medha te njerezimit eshte qe nuk e cilesoi librin si nje nder mrekullite e botes.Per tu gezuar duhet nje familje,per tu relaksuar duhet qetesia,per te pare ne erresire duhet drite dhe per te ecur ne jete duhet libri.Jeta eshte shume e shkurter per tu marre me gjera te kota.Populli ka thene “I pasur bëhesh me dituri, jo me flori”Prandaj ju them pasurohuni cdo dite nga pak duke shfletuar cdo dite nje faqe libri.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Geraldo Xhina - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Libri/7203


Vepra te ngjashme
Libri miku i jetes ...
Lloji: Hartim
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.T...
E dua librin
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen...
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa sh...
Koha e lire
Lloji: Ese vleresuese
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , nga...
Libri apo interneti...
Lloji: Ese argumentuese
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendim...
hartim
Lloji: Hartim
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gj...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
libri
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me s...
libri dhe interneti
Lloji: Ese argumentuese
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje t...
libri apo interneti
Lloji: Ese argumentuese
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje t...
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...
Libri-burimi i ditu...
Lloji: Hartim
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.